A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 N 1980 (49)

S51 N 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Zöld Sas története

Szöveges ítélet

Nos...
2006.június 08.(Szombat) Felkeltem és már alig vártam, h. hazajöjjön édesapám a melóból. Ugyanis ekkor indultunk az első motoromért a SIMSON-ért. Mivel 1 évet állt, ezért csak utánfutón mertül elhozni. 15.000-ft-ért vettem. Akkoriba egy kézzel festett fehér színű, lepusztult fos motor volt. Egyedül a motorja volt bika erős(még most is az)! Nagyon örültem neki. Csakhogy akkor jogsim nem volt, és ezzel a mocival szerettem volna letenni a jogsit. Nekiálltunk felújítani. Aztán kiderült, hogy ez is rossz, az is rossz... Szóval nem volt egyszerű meló! Elég rendesen szétkaptuk.(Ja persze előtte kegyetlen sokat szereltük mert nem akart menni) Le lett festve a tank+dekni metálzöldre, a váz feketére. A vázat édesanyám festette, de a tankot festő. Elég szép munkát készített, merem nektek is ajánlani. Nos elkezdtük összerakni, és eccer csak ott volt előttem egy naon jól kinéző S51N. Csak az utcában mentem vele, mert mint már említettem nem volt jogsim. Néha apa kölcsönvette. Aztán egyszercsak megállt. Nem akart indulni. Aztán mivel gyújtásbaja volt a szomszéd segített megjavítani. De elég sokat szórakozott: Megcsináltuk, darabig ment, megáll, nem indult... Aztán elvittem szerelőhöz. A továbbiakat nem részletezem. Elkeztdem járni KRESZ-re. + volt a KRESZ-vizsga, jött a rutin. Elkeztünk elősször gyakorolni, és amint bemelegedett, megállt. És utna ismét nem akart menni. Egyszetudtuk mi a baja. Gyuszi jó(de azé´ kicseréltüka kondit+ a +szakítót) Elvittem egy másik szerelőhöz... Nos őt nem ajánlom, mert nem jött rá mi a baja! Apa mérges lett, 7fő este hazahoztuk és kedden nekiállt. És láss csodát, összevette a gyertyahézagot, gyertya be, és már pöfögött is! Azóta is megy! Időkönben a jogsit is megszereztem!!!! csak egyszer mentem Tamásiból Pincehelyre és már odafele vacakolt. Aztán hazafele szépecskén kilőtte a gyertyát. Na telefon haza, és apa jött segítségemre a jó öreg MZ 125 TS/2-es motorjával és hazahúzott:) Na az egy igazi motor, az még soha nem hagyott ott minket!!! Megpersejeztettük a gyertyát, azóta nincs baja, bár most + a gyertya rosszalkodik. De mind1, én meek vele esőbe, hóba mindenhol. A motorja nagyon erős!!! De akármennyi baja volt/lesz én akkor is szeretni fogom!!!!!!!!!!!!!!!
Ez lenne rövid kis története az én első motoromnak

Minden motorosnak jó hátszelet, balesetmentes közlekedést, teli benzintankokat, meg minden:)
Üdv.: Ákesz Tamásiból
(Ha lenne vmi kérdés: simsons51n@gmail.com)

Hibalista

- Gyusziban 1-2 cucc, karbitömődés, meg még 1-2 dolog, sajna mindenre én sem emlékszem.

Ide hordtam szervizbe

Könye Iván
Tamási, hunyadi u. 8.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1983
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 800
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.