A Zöld Sas története
Szöveges ítélet
Nos...
2006.június 08.(Szombat) Felkeltem és már alig vártam, h. hazajöjjön édesapám a melóból. Ugyanis ekkor indultunk az első motoromért a SIMSON-ért. Mivel 1 évet állt, ezért csak utánfutón mertül elhozni. 15.000-ft-ért vettem. Akkoriba egy kézzel festett fehér színű, lepusztult fos motor volt. Egyedül a motorja volt bika erős(még most is az)! Nagyon örültem neki. Csakhogy akkor jogsim nem volt, és ezzel a mocival szerettem volna letenni a jogsit. Nekiálltunk felújítani. Aztán kiderült, hogy ez is rossz, az is rossz... Szóval nem volt egyszerű meló! Elég rendesen szétkaptuk.(Ja persze előtte kegyetlen sokat szereltük mert nem akart menni) Le lett festve a tank+dekni metálzöldre, a váz feketére. A vázat édesanyám festette, de a tankot festő. Elég szép munkát készített, merem nektek is ajánlani. Nos elkezdtük összerakni, és eccer csak ott volt előttem egy naon jól kinéző S51N. Csak az utcában mentem vele, mert mint már említettem nem volt jogsim. Néha apa kölcsönvette. Aztán egyszercsak megállt. Nem akart indulni. Aztán mivel gyújtásbaja volt a szomszéd segített megjavítani. De elég sokat szórakozott: Megcsináltuk, darabig ment, megáll, nem indult... Aztán elvittem szerelőhöz. A továbbiakat nem részletezem. Elkeztdem járni KRESZ-re. + volt a KRESZ-vizsga, jött a rutin. Elkeztünk elősször gyakorolni, és amint bemelegedett, megállt. És utna ismét nem akart menni. Egyszetudtuk mi a baja. Gyuszi jó(de azé´ kicseréltüka kondit+ a +szakítót) Elvittem egy másik szerelőhöz... Nos őt nem ajánlom, mert nem jött rá mi a baja! Apa mérges lett, 7fő este hazahoztuk és kedden nekiállt. És láss csodát, összevette a gyertyahézagot, gyertya be, és már pöfögött is! Azóta is megy! Időkönben a jogsit is megszereztem!!!! csak egyszer mentem Tamásiból Pincehelyre és már odafele vacakolt. Aztán hazafele szépecskén kilőtte a gyertyát. Na telefon haza, és apa jött segítségemre a jó öreg MZ 125 TS/2-es motorjával és hazahúzott:) Na az egy igazi motor, az még soha nem hagyott ott minket!!! Megpersejeztettük a gyertyát, azóta nincs baja, bár most + a gyertya rosszalkodik. De mind1, én meek vele esőbe, hóba mindenhol. A motorja nagyon erős!!! De akármennyi baja volt/lesz én akkor is szeretni fogom!!!!!!!!!!!!!!!
Ez lenne rövid kis története az én első motoromnak
Minden motorosnak jó hátszelet, balesetmentes közlekedést, teli benzintankokat, meg minden:)
Üdv.: Ákesz Tamásiból
(Ha lenne vmi kérdés: simsons51n@gmail.com)
Hibalista
- Gyusziban 1-2 cucc, karbitömődés, meg még 1-2 dolog, sajna mindenre én sem emlékszem.
Ide hordtam szervizbe
Könye Iván
Tamási, hunyadi u. 8.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 800 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |