A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Schwalbe Kr 51_1 1964 (49)

Schwalbe Kr 51_1 1964 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szitáló kékség

Szöveges ítélet

A motor 1979-es utolsószériás darab ami jelenti a fekete lengővillákat, teleszkópokat, fényszórókeretet, hátsólámpa fém részét, műanyag fék és kuplungkart, hátsó külső fékkaros féket és az s50-es blokközepet. A gép édesapám tulajdonában van 1983 óta. Ő boldogan használta 1996-ig, amikor lerakta autóvásárlás miatt. 2002-ig kinnt állt az udvaron amikor is elkezdtem vele foglalkozni. Az egész motor teljesen fel lett újítva. Jogsi nélkül 1 év alatt bejárattam, aztán megszereztem a jogsit és hajtottam képességi(m)hez mérten:) A levezetett kilométerek alatt nem volt semmi gondja, csak annyi, hogy az eleje 40Km/h felett beremeg vagy beszitál amit már megszoktam mivel nem jöttem rá ennek az okára:( További tapasztalatok: eleinte fürge nyomatékos kis gép volt, aztán felszedtem pár kilót és meg is szoktam a gépet, így pedig kicsit kevés volt már nekem. Végsebessége 60-65Km/h, utazója 45-50Km/h. A merev blokkrögzítésnek hála eléggé rezonál :S de pörgetni is kell mivel 6000-res fordulat környékén adja le a maxot. Az ülés kicsit magasan van, pedig nem vagyok túl alacsony, de meg lehet szokni. Pakolhatósága elmegy, mivel pár dolog befér az ülés alá és az akksi helyére, továbbá a nagyobb cuccokat fel lehet gumipókozni a hátsó csomagtartóra. Fogyasztása is tűrhető ami jelenti a 3l-t. A burkolt felépítésnek köszönhetően az a praktikuma, hogy ha esik az eső a lábam csontszáraz marad:). Összességében nagyon megszerettem és egy takarékos, megbízható, olcsó fenntartású, kissé lomha de szerethető retrofeelinggel megáldott motort kaptam:). Schwalbe 4ever!

Hibalista

- Amikor még édesapám használta akkor elnyalta a hengeren a kipufogócsonk menetét, de semmi komoly, esetleg néhány karbipucolás. Amikor én kezdtem el használni, akkor komplett felújítás: blokkgenerál, váz és burkolatok festése, szilentcserék. Továbbá van egy olyan problémája, hogy 40Km/h-ától az eleje szitál amit máig nem tudtam orvosolni:( Egyébként a felújítás óta és amióta használom nem volt semmilyennemű probléma vele

Ide hordtam szervizbe

Én és édesapám. Mindíg időre, precízen, szakszerűen dolgozunk. :)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.