A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson

S51B1-4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A munkaeszköz.

Szöveges ítélet

Nekem kettő is van, mert a melóba járáshoz kell, ha gubanc lenne az egyikkel.
Az elsőt ajándékba kaptam egy rokonomtól, oly leharcolt állapotban, (egy dohánypajtában állt sárosan összetörve 5 évet fólia alatt, és több mint egy kiló földet szedtünk le csak a blokkról)hogy aki meglátta azt mondta ez nem indul el soha. Apró darabokra szedtem, a szó soros értelmében. Pl. a gyújtáskapcsoló csőszegecseit is lefúrtam és az érintkezőket megtisztítva újra összeraktam csavarral. Darabonként lefestettem az egészet, ami rossz kopott volt azt megvettem, cseréltem. Ez olyan 60-70ezer Ft-nyi alkatrészt-anyagot,(2006) és jó sok munkaórát, utánjárást emésztett fel.
A bótosokkal meg nagyon vigyázni kell, mert rád akarnak sózni minden Tai vackot. Amit nagyon fontos lecserélni, az a régi, kikopott karbi! Amióta ezt kicseréltem egy Bigsre, nem volt gondom. Mivel én télen is használom napi szinten munkába járásra, eléggé sokat kell költeni a felújításokra, az oxidáció, elkoszolódás-használódás miatt. De télen hóban, csúszós úton a seb.váltós Simo mellet egy röpsúlyos kis kerekű robogó, pl. labdába nem rúg.
A km spirálos sebmérő az egy vacak rajta, ezt érdemes digitálisra lecserélni.
Mivel ez motor kialakítású, sokkal stabilabban vezethető egy robogónál.
Azok szidják, akik megveszik harmincé a Ferikétől, aki Józsitól vette, aki hegyremászáshoz használta, meg üveghang kísérletekhez, és a homokos földön szerelték meg, csavarhúzót a motorblokkba verve.(de le van festve) No az ilyen gép, tényleg kaki, és nem is használható semmire.
Ha jót akarsz, akkor az nem 20-30 ezer, és nem ilyen humanoidtól beszerzendő.

Hibalista

- Karbulátorcsere, henger, és csapágy-garnitúracsere, kipufogórendszer cseréje, gumi alkatrészek,gumiköpenyek-belsők, ülés, csomagtartó, kondik, megszakító, gyújtótrafó, lámpák komplett cseréje, Akku, lánc-lánckerekek, és még sorolhatnám.

Ide hordtam szervizbe

Pista gyerek Monorierdőn. Mindent megtud csinálni, még azt is amire nem is gondolsz. Nagy Guru a srác. :-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Simson Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.