A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr4 1968 (49)

Sr4 1968 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A második ami nyerő!

Szöveges ítélet

1998 ban cseréltem el a lepusztult s51b simsonomat egy sr4-re (star) egyik haverommal ejtettem meg az üzletet de a mai napig nem bántam meg. Sokkaj jobb mint egy 51-es. Csak azért mert mintha erősebb lenne de viszont nem pörög nagyon.(nagyjából 5500 6500 for/perc) A fogysztása tényleg 1,5 liter/100 km. Mikor elcseréltem szegény le volt pusztulva,gyujtás, henger, dugó stb stb.. cserére szorultak. Nagyjából egy évig kellett bütykörésznem de utána nagyjából 7 évig abszolute nem kellett hozzányúlni. Csak hiányolom belőle a 4 sebességet. Igaz 3-ban nem csak 60 km/h re képes hanem 90 re is. Nem nagyon hittem el de be lett mérve. kereken 90 nel tudott menni. Egyszóval fullos volt és ez szó szoros értelemben értendő. Vagyis féklámpa irányjelző és még az eredeti duda szólt rajta. természetesen akkumulátorral volt szerelve. tervben van az a megoldás hogy úgy működjön a világítás mint az mz-n Akkumulátorról. Meg lehet oldani..
Egyszer hagyott cserben amikor a fötengejretesz eltörött és haza kellett tolni. Az volt a probléma hogy nem volt rendesen meghúzva a főtengelyen a csavar(lendkerék). Most generálra szorul.
Saját magam szerelgettem nem vittem soha szerelőhöz. Feleslegesnek tartottam. Sajnos nem tudtam eredeti kapcsolókat beszerezni hozzá ,így kénytelen voltam 51 es kapcsolókkal helyettesíteni. sajnos a gáz sem eredeti mert eltörött a kormány pont azon a helyen és heggeszteni kellett.Így 51 es gázház került rá.
De nemsokára megint lehet vele száguldozni.

Hibalista

- teljes blokk generál kormánycsere kapcsolók cseréje stb.stb..

Ide hordtam szervizbe

Saját.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

nincs.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1971
Kényelem (4) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 1 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.