A második ami nyerő!
Szöveges ítélet
1998 ban cseréltem el a lepusztult s51b simsonomat egy sr4-re (star) egyik haverommal ejtettem meg az üzletet de a mai napig nem bántam meg. Sokkaj jobb mint egy 51-es. Csak azért mert mintha erősebb lenne de viszont nem pörög nagyon.(nagyjából 5500 6500 for/perc) A fogysztása tényleg 1,5 liter/100 km. Mikor elcseréltem szegény le volt pusztulva,gyujtás, henger, dugó stb stb.. cserére szorultak. Nagyjából egy évig kellett bütykörésznem de utána nagyjából 7 évig abszolute nem kellett hozzányúlni. Csak hiányolom belőle a 4 sebességet. Igaz 3-ban nem csak 60 km/h re képes hanem 90 re is. Nem nagyon hittem el de be lett mérve. kereken 90 nel tudott menni. Egyszóval fullos volt és ez szó szoros értelemben értendő. Vagyis féklámpa irányjelző és még az eredeti duda szólt rajta. természetesen akkumulátorral volt szerelve. tervben van az a megoldás hogy úgy működjön a világítás mint az mz-n Akkumulátorról. Meg lehet oldani..
Egyszer hagyott cserben amikor a fötengejretesz eltörött és haza kellett tolni. Az volt a probléma hogy nem volt rendesen meghúzva a főtengelyen a csavar(lendkerék). Most generálra szorul.
Saját magam szerelgettem nem vittem soha szerelőhöz. Feleslegesnek tartottam. Sajnos nem tudtam eredeti kapcsolókat beszerezni hozzá ,így kénytelen voltam 51 es kapcsolókkal helyettesíteni. sajnos a gáz sem eredeti mert eltörött a kormány pont azon a helyen és heggeszteni kellett.Így 51 es gázház került rá.
De nemsokára megint lehet vele száguldozni.
Hibalista
- teljes blokk generál kormánycsere kapcsolók cseréje stb.stb..
Ide hordtam szervizbe
Saját.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
nincs.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1971 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 1 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |