A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-3 1980 (49)

S51 B1-3 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb a környéken:)

Szöveges ítélet

Szerencsés vagyok, mert valóban a környék legjobb szimóját tudhatom magaménak. Az enyém tényleg nem egy átlag-sámson, ugyanakkor az ára sem volt átlagos simson-mércével mérve. 100 ropiért más helyeken négyet is adnak belőle...

Csakhogy első motorom minden egyes forintját megérte, mivel remek és keveset használt állapotban sikerült megvennem, alig több mint 10 000km-rel az órájában. Szinte teljesen gyári állapotban volt, első tulajdonostól, alig akarta ideadni az öreg bácsi.

Még ma is szép (ritka)gyári Simson, persze a kopott alkatrészeket kicseréltük (markolatok, lábtartó, sárvédő gumi, tükör stb) és ami ezen kívül kiemeli Őt a tömeg-szimókból, az az átlagon felüli megbízhatósága, menetteljesítménye-és tulajdonságai. Mert jöhetett akármilyen sufnituning 70es, egyszerűen annyira kifinomultan működik a gépem, hogy nem tudnak lehagyni a szimós kollégák:)

Ha mindezidáig 50-nél nem többel, finoman használom a paripát, ma is a gyári cucokkal pötyögne. De egy tizenéves nyilván többször kíváncsi saját maga és gépezete korlátaira, épp´ ezért már a 3. dugattyú és a 2. henger kopik a piros tank alatt. Persze tuning nélkül. Picit ciripel, de ezért Simson, így szeressük:)

A negatívumok között szerepel a gyenge gyári elektromos rendszer, úgyhogy már egy ideje (5 év:) nincs indexem és dudám, és akksi nélkül a ledes! hőfokmérőm sem működik, node egy Simsonnál ez megbocsájtható...

Egy S51-es tényleg a legjobb kezdőmotor. És sokkal több annál. Az első (igazi) motorod. És ha 40-50 között mész, bárhová elvisz. És mindezért kér 2 lityót százanként. És bármilyen útburkolaton. Mert tényleg tökmindegy, hogy tél vagy nyár, hideg vagy meleg, aszfalt vagy földút, a kis Szimó mindenben partner. Mindennapi használatra tökéletes és a hosszú túrákat is remekül bírja: voltam vele Kunmadarason, Tisza-tónál, Budapesten és Szlovákiába is elvitt - és haza is hozott.

KakucsRing: 1:08 :)
72km/h

Sok jó km-t mindenkinek!
KT#14

Hibalista

- irányjelző, duda, hőfokmérő
- 2x dugócsere, 1x hengercsere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1984
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12222
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.