A legenda!!!
Szöveges ítélet
Hy! A motor eredetileg egy S50N-volt de ma már egy 3 sebis 51N-es blokk van alatta.A motort 30.000 ft ért vettem egy lepukkant szar, lassú, szétbarmolt simson volt, de egy teljes váz és blokkgenerállal isteni motort varázsoltam belöle:D
2-3 hónap használat után atomjaira szedtem szét mind a blokkot mind a vázat és alkatrészeit. 4 hónapomba telt a motor újraélesztése(suli közben) minden alkatrésze festve vagy polírozva lett (köszönet: Jómagamnak) egy kis sportosságot vittem bele:
-vágott sárvédők
-Mz hátsóteló
-első teló 5 cm-rel ültetve
-csomagtartó tőből leoperálva
-a csom. tartó helyén kockalámpa
-51 es kezelőszervek
-lámparács
-egyedi ülés
-gagyirezó puff
-robesz tükrök
-egyedi kormány
-4 ledes kék neon
Nagyábból ennyit alakítottam rajta ami látszik na meg ugye vettem egy 51N es blokkot, egyébként teljesen újra vezetékeltem és a gyújtás elosztást a gyújtáskapcsolóval eggyütt én csináltam.
Az egész motor felújítása 60.000 ft ba került sok apróságot beleértve pl: gázdovden,távtartók,oldalstender stb...
Az egész motort én csináltam bár benne volt egy kis időbe míg megtanultam szervizelni az egész motort de ma már nem sok minden újat tud nekem mutatni egy simson.
Az egész jó lecke volt ahhoz hogy megtanuljam hogyan is kell karbantartani,szerelni, felújítani egy ilyen motort.
Mára már egy megbízható erős pörgős kis moci lett belőle, nem egy bikaerős vadállat de nekem megfelel. A vége olyan 70-75 km/h között mozog. És most jön a tuning.....
Az egészet összefoglalva: Szarból is lehet várat építeni!!
Én bíztam magaba megcsináltam sztem igenis jó motor lett belőle. Nekem megérte végigcsinálni!!!
Sok siker annak aki neki vág egy szar simson teljes fölújításához. Régi képen sajna nincs a motorról de a képeken látszik hogy mi lett belőle
Hibalista
- Hátrányai talán az hogy karburátort havonta 1 szer szétkell szednem kitakaritani mert ha nem teszem meg akk torpan a motor és már nem is megy úgy mint kéne de lehet azért van mert csak földúton járok vele jogsi hiányában és ott nagyon sok por van:S
- Talán a mexás gyújtás nem a legjobb de aránylag megbízható nekem csak 1x volt vele problémám.
- Előnyei ha törődsz vele azt meg is hálálja sztem rohadt megbízható/volt mind két blokkal!!
Ide hordtam szervizbe
Egy kis elméleti segítségem volt Pistabától, Köszönet érte.
Am meg én csináltam!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |