A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » Sr4 1968 (49)

Sr4 1968 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis sztár

Szöveges ítélet

Szöveges ítélet
A mocit még nagyapám vette, mikor már a 125-ös Danuviája kiöregedőben volt. Én még annak a tankján kezdtem 1.5 éves koromban, majd jött ez a Simo. Aztán apám vette át a motor felett a felügyeletet és igazi igáslóként működött. Hóban, sárban, mindig. Benzint kapott, mást, semmit. Sokszor négyen ültünk rajta a szöllő hegyre menet, azt is bírta. Beton utat nem is nagyon látott. Földutat meg szántást, annál többet.
Nagyon le volt amortizálva, amikor én kicsit kezelésbe vettem és már nem csak a tankon ülve tudtam vezetni. Akkor kapott egy kis ráncfelvarrásos festést egy 13 éves gyerektől és a világítása is megjavult. Jobban én sem értettem hozzá, de legalább nem volt olyan lepusztult és csak ment tovább.
Szerintem nagyon strapabíróra tervezték és egyáltalán nem rozsdásodott. A futómű átmegy a nagy gödrökön is és blokk szinte elnyűhetetlen. Olaj már nem volt a váltóban a szimmering hibája miatt, de így is ment. Néha normál benzinnel is:( A turbó léghűtés tette a dolgát,a nagy sárvédők távol tartották a vizet és a motor csak ment. A berugókar tengelyéről lekopott a bordázat (ez lehet típushiba?) de tolásra ez után is ment.
Abban az időben a faluban ezek voltak a legjobb motorok ebben a kategóriában. Aztán a motor lassan elhalálozott és tovább én sem tartottam vele tovább a kapcsolatot.
Ma már nagyon old timer a formája, meg a technika is, nem is lehet szerintem a sima mopedek közé sorolni.
Akinek a birtokába kerül egy, vigyázzon rá.

Hibalista

- Minden, ami a hosszú használatból, a szerviz hiányából és a bukásokból ered.

Ide hordtam szervizbe

Otthon.
10-est adtam mert 0 szakértelemmel is mindig összereszeltük.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1974
Kényelem (10) Használati időtartam 30 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.