A határtalan
Szöveges ítélet
70 ccm ,P20 karbi, 4 felömlő, jugoszláv rezonátor
első lánckerék 11 foggal (nem simson): minden fokozatban kiemelte az első kereket, vége 90 km/h óra körül
18 foggal (ez sem simson): amikor a haverok elérték a legendás 80 km/h-t én akkor kapcsoltam a harmadikat :) vége 120km/h óra felett (nem ajánlom senkinek)
Általános állapot: berugókar nincs, mert a kompresszió miatt nem lehetett berúgni, mindíg eltört vagy a tengely, vagy a kar alja. Betolás csak 3. fokozat fölött.
fordulatszám: 10000-ig működő ledes ford-.számmérő egy hét után tönkrement :)
Ja igen, 98-as benzint kevertem Arol 2T-vel akkoriban, ehhez volt a mechanikus gyujtás belőve, de gyakran elállítódott. Az elektronikus nem bírta ezt a fordulatot, sosem volt jó.
A motor általában egy hétvégét működött, a hétköznapokon összeszedtem az alkatrészeket (Táboritól is), péntek este szerelés, hétvégén újra jó. No igen, a tuning mellékhatása a rövid élettartam.
A motor eladtam 92-ben. Az új tulajtól leloptak róla mindent ami értékes, de közben rajtakapták a tolvajt, akit az Árpád hídíg kergettek, ahonnan mindent bedobott a Dunába :("
A taxis blokád idején marhára élveztük, hogy mindenfelé motorozhatunk, még az M3-ason is:))
A nagy mászkálás közbe eljutottunk a Múzeum krt.-ra is ahol megelőzött egy hatalmas krossz motoron ülő társ. Elhúzott melletünk, a két Simsonos mellett, majd láttuk, hogy a néhány tíz méterre levő piros lámpánál lassít, és a hátsó kerekét felemelve áll néhány pillanatig, majd leteszi a kereket és várja a zöldet. Mondom a havernak- ezt én is megbírom. Ráhúzok a gázra, a lámpánál kicsit lassítok, majd betépem az első féket. Hogy növeljem a hatást még fel is álltam és előre dőltem. Na ebből akkor fejenátfordulásos zakó lett, hogy a mai napig szégyenlem magam miatta. Elterültem a földöm, a motor az ölemben. A gázbowden persze kiakadt és a motor üvöltött, nem beszélve a rezonátorról. Az üzletekből rohantak ki az emberek és nézték, hogy mi a fene történhetett, kit ütöttek el. A krossz-os rámnézett az arcvédője mögül majd lazán elhúzott. A barátom segített leemelni rólam a mocit, és megszégyenülve távoztunk...
Hibalista
- Minden, nincs értelme részletezni. Ha valami nem gyári,akkor az ilyen...
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem. De néha felbukkantunk Táborinál, és Majthényinél is.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 500000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |