A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Simson » S51 B1-4 1980 (49)

S51 B1-4 1980 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A határtalan

Szöveges ítélet

70 ccm ,P20 karbi, 4 felömlő, jugoszláv rezonátor
első lánckerék 11 foggal (nem simson): minden fokozatban kiemelte az első kereket, vége 90 km/h óra körül
18 foggal (ez sem simson): amikor a haverok elérték a legendás 80 km/h-t én akkor kapcsoltam a harmadikat :) vége 120km/h óra felett (nem ajánlom senkinek)
Általános állapot: berugókar nincs, mert a kompresszió miatt nem lehetett berúgni, mindíg eltört vagy a tengely, vagy a kar alja. Betolás csak 3. fokozat fölött.
fordulatszám: 10000-ig működő ledes ford-.számmérő egy hét után tönkrement :)
Ja igen, 98-as benzint kevertem Arol 2T-vel akkoriban, ehhez volt a mechanikus gyujtás belőve, de gyakran elállítódott. Az elektronikus nem bírta ezt a fordulatot, sosem volt jó.
A motor általában egy hétvégét működött, a hétköznapokon összeszedtem az alkatrészeket (Táboritól is), péntek este szerelés, hétvégén újra jó. No igen, a tuning mellékhatása a rövid élettartam.
A motor eladtam 92-ben. Az új tulajtól leloptak róla mindent ami értékes, de közben rajtakapták a tolvajt, akit az Árpád hídíg kergettek, ahonnan mindent bedobott a Dunába :("

A taxis blokád idején marhára élveztük, hogy mindenfelé motorozhatunk, még az M3-ason is:))
A nagy mászkálás közbe eljutottunk a Múzeum krt.-ra is ahol megelőzött egy hatalmas krossz motoron ülő társ. Elhúzott melletünk, a két Simsonos mellett, majd láttuk, hogy a néhány tíz méterre levő piros lámpánál lassít, és a hátsó kerekét felemelve áll néhány pillanatig, majd leteszi a kereket és várja a zöldet. Mondom a havernak- ezt én is megbírom. Ráhúzok a gázra, a lámpánál kicsit lassítok, majd betépem az első féket. Hogy növeljem a hatást még fel is álltam és előre dőltem. Na ebből akkor fejenátfordulásos zakó lett, hogy a mai napig szégyenlem magam miatta. Elterültem a földöm, a motor az ölemben. A gázbowden persze kiakadt és a motor üvöltött, nem beszélve a rezonátorról. Az üzletekből rohantak ki az emberek és nézték, hogy mi a fene történhetett, kit ütöttek el. A krossz-os rámnézett az arcvédője mögül majd lazán elhúzott. A barátom segített leemelni rólam a mocit, és megszégyenülve távoztunk...

Hibalista

- Minden, nincs értelme részletezni. Ha valami nem gyári,akkor az ilyen...

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem. De néha felbukkantunk Táborinál, és Majthényinél is.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 500000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Simson

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.