16-os alufelni, turbó, 70-es évek
Szöveges ítélet
A Yamaha robogó után ez végre motorabb robogó volt. Volt vibráció, a kipufogónak komolyabb hangja volt, és rendes méretű kerekei voltak. Ahogy egy haverom mondta, érezni, hogy gép van a se§§ed alatt.
A motorja bár "turbós", ez nem a menetdinamikára vonatkozik (hanem a léghűtés ventilátoros mivoltára). Nagyon nyomatékszegény, cserébe csak háromsebességes. A fogyasztása a Yamahámnak a kétharmada, durván 2-2,5 liter 100 km-re. Teljesítményre meg a fele. Pakolni csak arra a biciklicsomagtartó féleségre lehet, bizony azt nem sokat használtam.
Azért küldtem nyugdíjba, mert elegem lett a lehúzós szervizekből, akik úgy dolgoznak, hogy azért jövőre is maradjon munkájuk.
Hibalista
- Hátsó fék, porlasztó dugulás többször, gyertya
Ide hordtam szervizbe
Tábori Tuning - jó drágán dolgoznak, de legalább azt, amit feltétlenül muszáj, rendesen megcsinálják. Ha valami túl nagy meló lenne, inkább bennehagyják.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Újpesti Motorcenter - Az öreg gépeket ismerik, rendesen javítják, csak a generáljavítás után a blokk nem bírt többet 2000 km-nél, és újra dől belőle az olaj. Ezért döntöttem úgy, hogy most, hogy már 1000 km-t nem megy el valami szerelői beavatkozás nélkül a gép, nyugdíjba küldöm.
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1973 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |