A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Riga

Mini 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A gyertyakulcs legyen veled!

Szöveges ítélet

Már nem emlékszem rá, milyen hangulatban lehettem, amikor eldöntöttem, hogy pont egy Riga hiányzik az életemből. Az elhatározást tett követte, és szert tettem erre a régóta egy garázs mélyén porosodó, egyébként teljesen eredeti és megkímélt állapotú Minire.

Megbízhatóság:
A vásárlás utáni átnézés annyiból állt, hogy leellenőriztem van-e olaj a váltóban, és itt hibát követtem el.
A motorba 6 év alatt 230 km-t toltam, és ennek egy része valóban tolás volt.
Egyszer fél évnyi állás után pár rúgás után indult, azután sokszor pár órás pihenő után sem. Alapvetően hétköznapi használatra szerettem volna bevetni, manapság csak akkor indulok el vele, ha nagyon nem sietek valahová, és nem túl nagy a leküzdendő távolság.

Vezetési élmény:
Amikor megy egy élmény vele közlekedni, de talán az életveszélyes a helyesebb kifejezés, mármint nem a hatalmas utazósebesség miatt, hanem azért, mert az apró kerekek és a nem túl szofisztikált felfüggesztés kombinációja miatt iszonyatosan dobál rosszabb minőségű úton. Ettől függetlenül imádom, a gyalogosok megmosolyogják, a gyerekek megcsodálják, az autósok még előzéskor (kikerüléskor) sem mernek nagyon megközelíteni.

Nagygenerál:
Sajnos nem tulajdonítottam nagy jelentőséget a váltóból csöpögő olajnak, aminek a következménye az lett, hogy elkezdte kidobálni a 2. fokozatot, azután pedig nem is lehetett kapcsolni. Ez azért volt különösen nagy probléma, mert összesen két sebességi fokozattal lehet gazdálkodni.
Érdemes volt szétszerelni a motorblokkot:
- összetört egy golyóscsapágy a váltóban, emiatt nem értek össze a fogaskerekek,
- a lamellás kuplungot csak a szentlélek tartotta a főtengelyen, az olajban találtam meg a csavarját,
- az egyik dugattyúgyűrű hiányzott.
Kicseréltem az összes csapágyat, kapott új dugattyút és tömítéseket, azóta „csak úgy harapja az utat” (idézet).

Hibalista

- csapágytörés a sebességváltóban,
- dugattyúgyűrű törés (dugattyúkészlet: 984HUF + ÁFA)

Ide hordtam szervizbe

magam szerelgetem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (2) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 1180
Megbízhatóság (3) Vezetett km 235
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? Monster
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Riga

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.