A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

TZ250... Kezdő nagymotornak ideális... :)

Szöveges ítélet

Tavaly júliusban vettem 70ezer forintért, plusz kaptam ajándékba még vagy másfél MZt bontva. Annyi baja volt, hogy az féktárcsa nagyon ütött fékezéskor (a maszek megfúrkálásnak köszönhetően), ezt hamar lecseréltem. Ezek után már bátran hajtottam a gépet, olykor ész nélkül is, de szerencsére (a jól beállított féknek köszönhetően) nem lett belőle baj.
Következtek az apróbb design-tuningok, mint pl. sportkormány, sportkipuff, halogénes elsőlámpa -ami sokkal jobb a simánál -, másik ülés, és egy 120/80as Pirelli gumi hátulra...
Erő lassacskán kezdett elfogyni belőle, nagy valószínűséggel a kompresszió hiány miatt, de 2 személlyel a 80as tempó tartható volt vele így is.
Télre megkapta hátra a 120/80as Metzeler cross gumit (:D), amit hó hiányában nem tudtam kihasználni.

Most 3 hónapja áll szegényem, mert elment a kupplungom és gondoltam akkor egy komplett blokkfelújítás lesz belőle... Nos, a blokk már szerelőnél, de sajnos pénz hiányában nem tudom elhozni, így még várat magára a motorozás...:)

A lényeg... Mint kezdő nagymotorosnak egy nagy élmény volt vele közlekedni (Simson, és egy 80as Honda MTX után), volt benne erő és persze ez már nagymotor.
Annak ellenére hogy csak 21 LE, nem kell lebecsülni, ezzel is nagyon könnyen meg lehet halni! Szal csak ésszel (ne úgy mint én....)
Fenntartási költsége nem túl magas, és mindent lehet hozzá kapni. Mint a többi szocimocihoz is, ehhez is lehet kapni sok szar utángyártott alkatrészt, így jobb vétel az esetleg drágább, használt és megbízhatóbb alkatrészt megvenni.

Már alig várom, újra a nyeregbe pattanjak, hiányzik ez a 150kilós dög... :)

Live to ride, Ride to live...
Minden jót!

Hibalista

- Az egyébként is fogyó alkatrészeken kívül (izzók, gumik...) egy év alatt csak biztosítékot cseréltem (ameddig végleg meg nem adta magát...)

Ide hordtam szervizbe

A kisebb javításokat itthon végeztem, amúgy Simon Péterhez vittem (Keszthely)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.