társAM ETZ250
Szöveges ítélet
2005-ben vettem meg az első ETZ-met. Friss jogsi, kellett valami nagy vas, ezért esett rá a választás. Kicsit lepukkant állapotban volt mikor hozzám került, de kis idő és némi pár ezer forintból, patentre sikerült helyrehozni. Új fényezés, gumi, gumi kütyük, kormány, kipuff,és még lehetne sorolni... Az első fékkel rengeteget szívtunk, de nem lett az igazi. De összegségében az lett belőle amire gondoltam, egy megbízható, szép erős motor. de persze idő és pénz is kellett hozzá. Aztán egy skoda felicia oldalról eltalált, s kárba veszett az egész! A váz meghajolt, hátsó villa elgörbült, oldal dekni széttört, én meg egy hónapig fekvő beteg lettem a lábammal. Aztán sajnos megváltam tőle, de vettem egy másikat, ami szintén patent, de tényleg patent! S a mai napig szelem vele a magyar utakat. Lényegében, kisebb-nagyobb ráfordítássokkal egy jó motort kap az ember. Lényeg: Viszonylag erős motor, ha nem nyúzza az ember, nincs gond vele. A kuplungra figyelni kell, az az egyik gyengepontja. Az elektronika problémás gyárilag, de némi átalakításokkal no problem! A telók, amire kell, az arra megfelel, bár érzékeny a magyar utakra. Az alkatrész árak elfogadhatóak, de a minőségük is eltérőek. Szerelni házilag is könnyű, csak némi türelem kell hozzá. Ajánlani tudom.
Hibalista
- Kuplung agy, féklámpa visszajelző kapcsoló,
Ide hordtam szervizbe
Magunk szereljük.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
