Szocialista postásmotor napjainkban
Szöveges ítélet
egy ilyen öreg gépnél mindig teljes generál javaslott, mivel nekem még a gyári főtengely van benne ami elnőhetetlen egy generál kijön 10 000ft-ból + fúrás. na jó 20 000Ft :). 70es tempónál 2,7liter (140kilogrammos terhelés, kékes, eger környéke) 80as utazó, vége 100 üveghangon, életbe egyszer próbáld ki sohatöbbet:) egyszemélyes motor, max a csomagok mögötted. a motor 4-6ezer között érzi jól magát, amire figyeljetek: a karbiban lógó súbert kicserélni , ha kell perselyeztetni a karbit, gyári kipufogót megtartani midnen áron, és a tömítésekhez vagy a gyári papírt használni vagy hőálló szilikonnal papír nélkül mindent. Én imádom , kicsi ,könnyű, gazdaságos.
Hibalista
- minden egyes motorra más, használás, karbantartás befolyásolja.
- Mivel analfabéka voltam minden: biztosítéktartó, megszakító, gerjesztőtekercs, égők, fesszab4x!, gyujtáskapcsoló, telószimmering2x!, hátsólámpakábelköteg a sárhányóban 10x!, csapágyak, órameghajtóspirálok ezek közül egyik javítása sem került többe mint 1000ft.
Ide hordtam szervizbe
előző tulaj, aztán jómagam, elektronika gondokkal egyszer pár faluval arrébb, aztán sohatöbbet
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 10 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
