A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 125 1984 (123)

Etz 125 1984 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sosem tökéletes, de nagyon megy

Szöveges ítélet

Két teljes éve, hogy megcsináltam az A1-es jogsit.Ez volt hmmm... 2005 November 12-én? Nyilván. Nah de motorom az még nem volt, vagyis konkrétan még nem volt nálam.A vizsga előtt beszéltem le a gyerekkel h nekem kell az ETZ-je.Piros 125-ös ETZ, baró...
Láttam rajta egy-két hibát, de gondoltam még elmegy.Haza vittem a mocit és még hibás hengerrel is egész tisztességesen ment.Volt erelye és ha nem is elsőre de indult.
2 Hónap után előjöttek a további gondok.Az akksi az készvolt,abból vettem újat.Utánna a feszültségszabályzó mondta be az unalmast.Az a baj, hogy a mai feszültségszabályzók elég gyenge minőségűek és nem mind bírja 1 hónapnál tovább.Nekem most ez a negyedik ami a motorban van.
Alapjába véve, nekem tetszik a motor és szeretem is, de tudni kell, hogy tökéletes MZ nincs. Ezekkel mindig van vmi gond.Ha a motor tökély az elektronika kifogástalan, akkor tuti, hogy egy kis nyavalyás szimering fogja elrondítani a képet, de ez nem baj ha az ember szeret bütykölni.Meg egyébként is MZ-n motorozni élmény.Bizonyítandó ezt: Kawasakis haverom gyakran kéri egy-egy körre.
A sebességről annyit, hogy 90-el vígan el szaladgál.Még a 100-at is csak-csak elviseli.A vége olyan 110-115, de ennél semmivel sem több,mert a 115-öt átlépve könyörög az életéért.Gyorsulásban annyi a jó, hogy a Suzuki Swiftet ott hagyom a piroslápánál.Fogyasztásra annyi a panaszom h a városban gyorsan fogy a benzin,de országúton megelékszik kevéssel is.
Nagy előnyt jelentett, hogy sok alkatrész átmenthető a Simsonból, vagyis nem túl sok,de például a gyújtótrafóm az simson örökség.
Naggyából ennyi.Jó motor, nekem a szívemhez nőtt. Kezdő motornak kiváló,kezelése egyszerű és ha jól megvan csinálva megnézik az utcán.

Hibalista

- Így vettem:
- -Kopott henger
- -Főtengely csapágy gatya
- -Festés kopott
- -Első lámpa
- Ezek jöttek elő:
- -Rossz biztosíték tábla (2860 HUF)
- -Fékolajtartály betét (480 HUF)
- -Fékkar lámpa kapcsoló (200 HUF)
- -Kipufogó (6360 HUF)
- -Kopott első gumi
- -Hátsó abroncs (8700 HUF)
- -Feszültség szabályzó (már háromszor cserélve 2360 HUF/db)
- -Akkumulátor (Varta 3600 HUF)
- -Gyujtógyertya (850 HUF)
- -Visszapillantó (380 HUF/db)
- -Index búra (200 HUF/db)

Ide hordtam szervizbe

Amit csak tudtam magam csináltam.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Unior (Orosháza)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.