Ritka szépség!
Szöveges ítélet
Azért vettem meg mert nagyon tetszett.
Megbízható, de azért oda kell rá figyelni. Néha izgalmas hozzá az alkatrészkeresés, mert az ETZ alkatrészei nem mindig jók hozzá vagy alakítani kell rajtuk egy keveset. Viszonylag gyors (a korabeli gépekhez viszonyítva) 90 - 100 as tempót szereti, de a 120 is simán belefér. Fordulatmotor, nem a városi araszolásra találták ki. A fék nem egy nagy csoda a mai forgalmi viszonyokhoz mérve. Az irányjelző inkább csak dísznek van rajt, mert napsütésben nemigazán látszik. Inkább integetek.
A világítását át kellett szerkeszteni egy kicsit, mert a 60 W - os dinamó nem töltené fel az akksit rendesen. 45/40 - es izzó túl sokat fogyaszt. Átépítettem, most a 20 - as izzóval viríthat egész nap. Sötétben amúgy se járok vele.
A gyári tükör is meg van hozzá, de forgalomban jól jön a két tükör, azért is mert a rendör szívesen megállít megnézni.
Motor, váltó nagyon jó rajt. Az utánygyártott kipufogóval még elegánsabb.
Mindig megnéznek vele valahányszor elmegyegy egy forgalmasabb helyen. Ezért is imádom, mert nincs másnak ilyen, annyira ritka. Nem adom el semmi pénzért, fenntartása szinte semmibe se kerül.
Inkább az idősebbek ismerik ezt a típust jobban, de Hévízen nemegyszer az idősebb németek nem tudják, hogy milyen tipus. Ezt egyszerűen nevetségesnek szoktam találni.
Német technika azért önmagáért beszél, de nagyon meg tudja szivatni az embert ha nagyon hanyagolja.
Hibalista
- A kora miatt néhény apróság megy csak tönkre rajt, de a gyújtás rendszeres problémája. Az se vészes, csak néha rá kell nézni. Valamiért csak az Isolátor gyertákat bírja el hosszú távon.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1969 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
