A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rettegés és megijedés

Szöveges ítélet

Szakad az eső, bőrig áztam, állok a dugóban, a kínai cipőm cuppog a víztől, a motor füstöt okádva fuldokolva küzd a lefulladás ellen. Mellém áll egy ktm-es, egymásra nézünk és röhögünk. Két hülye...de ő csak így esőben.
Ha a dobozt felrakom az Úristen se mossa le rólam, hogy futár vagyok. A futárok mind intenek, a kúton szevasszal köszönnek. Az autósok húzódnak, a sportmotorok is néha inkább utat adnak, a rendőr megkérdőjelezhetetlenül átnéz rajtam bármit teszek...csak tünjek onnan mielőbb.
Ha valakinek elmondom hova indulok vele (300km-re futkosok rendszeresen) általában nincs ereje reagálni, csak lefehéredik.
Ilyen egy mz-t birtokolni.
Ő Tibi, jómunkásmotor. Tanulómotornak vettem 60 ezer forintért, mert azt mondták ez annyira primitív, hogy könnyű megcsinálni jóra...hát persze.
Végig prémium teljesen szintetikus olajjal, 1:30-1:40 közé keverve volt. Ehhez képest már megragadt vagy 3-szor, és egy kisebb kovácsműhely megrökönyödve állna a blokk hangja mellett...de megy továbbra is, viszonylag jól (120 felett ülve-dobozzal).
Már amikor megy, mert átlag 150km-enként (nem vicc!) lerobban mindig valami más miatt. Beletörődtem, már csak nevetek rajta.
Megölni vagy ötször akart (defekt 100 felett, kerékcsapágytörés 120-nál, motorbesülés 120-nál, fékhiba, oldalsztender lenyílt), de nem sikerült.:)
Igazából egyszer örültem meg, hogy ilyen motorom van: autók mindkét sávban megálltak külterületen, elmenni köztük nem lehet. Haha, láttam ám én a megoldást a túraendúrósoktól, nem gixxer ám ez sem! irány a padka vagy 80-al! Bumm-csatt-khhhr-katt-katt-katt-düdüdü-katt-katt-(gázfröccs)-Dü-düdüdüdü-katt-khrrr-vrüMMMMM. Végülis továbbment, az élmény megfizethetetlen...az alkatrészek több mint 10 ezerbe fájtak.:D
Szocialista utángyártott alkatrészekkel tuningolva...meneküljön ki merre lát!!! De tanulni akár jó is lehet, és ha nem hajtanám ahogy hajtom, talán nem is esne szét állandóan.
Szeretem.

Hibalista

- Véletlen sorrendben: fékmunkahenger, első-hátsó fékjeladó, kerékcsapágy, oldaltámasz, teleszkópok, kupung, kuplungbovden, kapcsolóvillák, fokozatrögzítő, dugattyú megragadt, karburátor, gyújtás, berugókar, töltés, biztosítéktábla, index, lánctok, kilométeróra meghajtás, szivatóbovden, szimering. De még a sárvédő is letört róla, meg szerintem felét ki is hagytam legalább.:)

Ide hordtam szervizbe

Apám, meg én. Amúgy teljesen mindegy, 10 szerelőből 9 ért hozzá.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1985
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.