A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 125 1984 (123)

Etz 125 1984 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pink Panther

Szöveges ítélet

Na ez a sztori még az elmúlt évszázadban történt. 1990-ben saját magam unszolására nameg haveri példa alapján vettem a piros járgányt. Igaz hogy le volt járva a forgalmija de egy tehetős család fiacskája már nem óhajtott vele görcsölvén áruba bocsájtotta. Én több jármű átnézése után 20000Ft-ot kínálván szert tettem rá. És nem tettem rossz lóra! Vizsgára csont nélkül mehetett. Utána hajrá irány a nagyvilág. Még a wc-re is motorral mentem, mentünk a cimbikkel. Erre túra, arra móka és sehol nem hagyott bajban. Idővel jöttek a csinosítások: kisipari döntött müszerkonzol, kisipari krauzertartó nameg oldalsztenderd a vagány leálláshoz. És hihetetlen de a gép bírta! Na egyszer beütött a krach: a moci nem ment, leállt dadogott. S a hiba oka? Eddig csak a kagylós kúton tankoltam, és csodák csodája a karburátor vízülepítője 3/4-ig volt vízzel.Bakker! Csalódás a "nyugati" naftában. Azóta sem hevertem ki a bizalmam csorbulását és nem hiába(de ez már egy másik történet). Na ezután jött a csodás átalakulás. A téli leállás alatt Rozy cimborám főnökségével megtörtént a lehetetlen. A gyári kormány egy szakértő esztergályos és némi vas összhatásából csodás sportkormánnyá nőtte ki magát, a gyári kissé megfúrt kipufogó NSR-t meghazudtoló sport kidörrentő lett! Na és a fényezés minden sallangmentesen lilás-bíbor-rózsaszín fényezésben pompázott(a feleségem barátnője szerint pink, enyhe pejoratív felhanggal): persze a nemi identitásommal semmi gond nincs azóta sem,(s erre jó bizonyíték a feleségem és két gyermekem), de ez a szín és a fekete összjátéka mely a sportkormány-sportkipufogó-más fényezés összjátékából fakad tök jól kiegészitették egymást. Gondolkodtunk a lánckerekek átcserélésén is a végsebesség növelésére de ebből nem lett semmi. Egy gépészmérnök cimbora(vagány motoros) hathatós közreműködésével a gyújtásrendszert átállítva hihetetlen eredményt értünk el: a motor harmadikban is megpörögte a 8000 fordulatot, és a gyári 10,5Le teljesítménye ellenére is úgy ment mint a háborodás: sík úton két személlyel is megfutotta a 115km/h-t, a hangja meg olyan fertelmes volt, hogy arról ódákat lehetett zengeni. És mindezt külünösebb meghibásodás nélkül; lehet hogy csak én fogtam ki de így van.Mikor eladtam nem csak nekem volt könnyes a szemem hanem a nejemnek is.

Hibalista

- Gyakorlatilag csak egy-két elpotyogás következtében bekövetkező mechanikai sérülés, ja és egyszer egy kátyuba bakkanáskor hogy-hogynem eltörött a hátsó fogaskerék bakelit burkolata, minőségi vizes benzin tankolása(nem hinném, hogy az esővíz szivárgott be), első fék fékfolyadék könnyezése amit javítószettel lehetett orvosolni.Ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Motoros cimborák!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 4800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.