Pink Panther
Szöveges ítélet
Na ez a sztori még az elmúlt évszázadban történt. 1990-ben saját magam unszolására nameg haveri példa alapján vettem a piros járgányt. Igaz hogy le volt járva a forgalmija de egy tehetős család fiacskája már nem óhajtott vele görcsölvén áruba bocsájtotta. Én több jármű átnézése után 20000Ft-ot kínálván szert tettem rá. És nem tettem rossz lóra! Vizsgára csont nélkül mehetett. Utána hajrá irány a nagyvilág. Még a wc-re is motorral mentem, mentünk a cimbikkel. Erre túra, arra móka és sehol nem hagyott bajban. Idővel jöttek a csinosítások: kisipari döntött müszerkonzol, kisipari krauzertartó nameg oldalsztenderd a vagány leálláshoz. És hihetetlen de a gép bírta! Na egyszer beütött a krach: a moci nem ment, leállt dadogott. S a hiba oka? Eddig csak a kagylós kúton tankoltam, és csodák csodája a karburátor vízülepítője 3/4-ig volt vízzel.Bakker! Csalódás a "nyugati" naftában. Azóta sem hevertem ki a bizalmam csorbulását és nem hiába(de ez már egy másik történet). Na ezután jött a csodás átalakulás. A téli leállás alatt Rozy cimborám főnökségével megtörtént a lehetetlen. A gyári kormány egy szakértő esztergályos és némi vas összhatásából csodás sportkormánnyá nőtte ki magát, a gyári kissé megfúrt kipufogó NSR-t meghazudtoló sport kidörrentő lett! Na és a fényezés minden sallangmentesen lilás-bíbor-rózsaszín fényezésben pompázott(a feleségem barátnője szerint pink, enyhe pejoratív felhanggal): persze a nemi identitásommal semmi gond nincs azóta sem,(s erre jó bizonyíték a feleségem és két gyermekem), de ez a szín és a fekete összjátéka mely a sportkormány-sportkipufogó-más fényezés összjátékából fakad tök jól kiegészitették egymást. Gondolkodtunk a lánckerekek átcserélésén is a végsebesség növelésére de ebből nem lett semmi. Egy gépészmérnök cimbora(vagány motoros) hathatós közreműködésével a gyújtásrendszert átállítva hihetetlen eredményt értünk el: a motor harmadikban is megpörögte a 8000 fordulatot, és a gyári 10,5Le teljesítménye ellenére is úgy ment mint a háborodás: sík úton két személlyel is megfutotta a 115km/h-t, a hangja meg olyan fertelmes volt, hogy arról ódákat lehetett zengeni. És mindezt külünösebb meghibásodás nélkül; lehet hogy csak én fogtam ki de így van.Mikor eladtam nem csak nekem volt könnyes a szemem hanem a nejemnek is.
Hibalista
- Gyakorlatilag csak egy-két elpotyogás következtében bekövetkező mechanikai sérülés, ja és egyszer egy kátyuba bakkanáskor hogy-hogynem eltörött a hátsó fogaskerék bakelit burkolata, minőségi vizes benzin tankolása(nem hinném, hogy az esővíz szivárgott be), első fék fékfolyadék könnyezése amit javítószettel lehetett orvosolni.Ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Motoros cimborák!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 4800 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
