NagyTZ
Szöveges ítélet
Abban az időben számomra ez volt az elérhető legjobb:
A motor visszaalakításával kezdtem.
Elöször én is felraktam rá egy vastag 130/90 hátsó gumit, de aztán rájöttem, legjobb lesz ha mindent megpróbálok eredetire alakítani.
Ezek után bejártam vele az egész országot és miközben persze a Hondákról álmodoztam, nagyon jókat motoroztam vele.
Ha valaki ilyet vesz, azt kell figyelembe venni, hogy nem mai darabok, az anyagminőségük nem tökéletes és sok már széjjel lett szerelve. A most kapható??? utángyártott alkatrészek pedig nem mindig a legjobb minőséget adják.+ hogy mindig legyen 2T olaj a benzinben!!!
Hibalista
- Mind normál javitás:
- Egy hengerfurás volt dugó cserével,
- Lánccsere és szimeringeztem is a főtengelyt meg az első telókat.
- Felesztergáltattam az első féktárcsát meg fékrendszer felújítás.
- Egyszer szivatott meg barátnőm elött:
- a müszerfal világitás foglalata zárlatot tud okozni, ha meghibásodik és rendszeresen kivágta a biztositékot mig rá nem jöttem.
-
Ide hordtam szervizbe
Nagykanizsán volt egy maszek, Veisz F. bácsi. Ö profi volt és olcsó is.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Az elektromos baja miatt elvittem Budapesten egy szereldébe, de nem birták megtalálni a hibát.
Mi lett volna, ha valami komplikáltabb motor.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 33000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
