A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 150 1984 (143)

Etz 150 1984 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

MZ: jó is rossz is, jó ha tudsz szerelni

Szöveges ítélet

Két évig volt meg, futárkodásra használtam, egy blokkgenerállal (a szar kisipar miatt) kb. egy évet vagy 30 ezret megy el. Utána blokk szét-össze, felújítás. Amúgy ha megy, akkor ahhoz képest, hogy csak 150-es, nagyon jól megy, persze azért is mert kétütem. Füstöl, mint a gőzös, de nem azért mert valami gond lenne vele, hanem mert ez gyárilag ilyen, de ez nem is lenne gond, csak egy kissé sokat fogyaszt, 4-5 liter közt + olaj a tankba. Amúgy elég rohadós fajta a váz és a fémalkatrészek, de igénytelen is, ha nem törődsz vele egy évig akkor is ugyanúgy elmegy a következő generálig, mintha minden nap suvickolnád. Ennyiből jó. A kis problémáival nem kell foglalkozni (lerohad az ülés, index alig látszik, gázkar ragad, alapjárat nem mindig tökéletes, itt-ott csepeg egy kicsit az olaj) ez egy MZ, nem egy japán csodagép, ennél ezek a dolgok "természetesek". Elektronikájával nem volt bajom, az indexeket leszedtem róla, csak zavaró, a funkcióját úgysem tölti be. Töltése mindig volt. A fordszámmérő és a km. óra szinte lehetetlen, hogy huzamosabb ideig normálisan működjön, de ezt én nem is vártam el tőle. Eladtam már, mert nem volt kedvem évente generálozni a blokkját. Egyszer egy óriási nyári záporban beázott és megállt (elállt az eső, megszáradt, kb. fél óra volt) de ezután egyből be is indult. Szóval ezenkívül sosem hagyott ott sehol, az már az én figyelmetlenségem volt, hogy egyszer kifogyott a benzin, de ilyenkor orvosság az, hogy a bal oldalára kell fektetni (amelyik oldalon van a benzincsap), majd felállítani és pár rúgás után még lesz benne annyi, hogy a következő kútig még elmegy! Ez viszont jó benne, meg az is, hogy 30 ezerért vettem és ennyit azért megért! Nah jó, egy tizes volt rá a vizsga még plusszba!

Hibalista

- a teljes blokkgenerálon kívül: megszakító, telószimeringek, lánckerék hátul és elöl, kuplungprimerlánc csapkodott, ülés lerohadt róla, hátsó fékpálca eltört.

Ide hordtam szervizbe

magam és haverom szereltük

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.