Motorradwerk aus Zschopau
Szöveges ítélet
Jó volt motorozni vele. Lágy volt a rúgózása, könnyen kezelhető volt a fékje és jól húzott. Igazán akkor szerettem meg, miután egy barátom javaslatára az Arol 2T-t a zöld dobozos Repsollal váltottam fel. Elmúlt a füstölés, JÓCSKÁN megnőtt a gyertyacsere periódus, megjött az alapjárat, amit azelőtt sose találtam, valamint kaptam néhány lóerőt grátiszba. Szerintem kategóriájában ez volt a keleti blokk legjobb motorja.
Hibalista
- Kuplungszerkezet - megcsúszott a kúpos illesztés, mire hazaértem, tönkre is tette, így cserélni kellett. Lámpabúrák bemattultak, a fékkarnál a karmantyú miatt folyt az olaj, fékcső repedezett, fékbetétek elkoptak, korrodáltak voltak a vezetékek, érintkezők és csatlakozók. A karburátor CO és alapjárat állítóit is újra kellett cserélni. A feszültségszabályzóról is lemondtam, mert eleinte csak a hiszterézise volt túl nagy, ami miatt éjszaka gyakran hitték, hogy villantok, később az ízzókat is sorra tette tönkre. Ternai javasolt eljárásai alapján nem sokra jutottam, így elektronikusra cseréltem, amitől sokan óvtak, miszerint hamar elromlik, de nem tett így. A tengelykapcsolót leszámítva apró-cseprő bajai voltak, amit hamar orvosolni lehetett.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
