Megbízható útitárs
Szöveges ítélet
1984-ben vettem vadonatújonnan, ha jól emlékszem 21.000 Ft-ért. 10 km múlva megadta magát az akku. 500 km-rel az órájában jól megpakolva elindultunk Románián keresztül Bulgáriába, a tengerpartra, hiba nélkül le is értünk, 4 literes átlagfogyasztással. Aztán többször megjárta Ausztriát, Szlovákiát és Erdélyt, defekten kívül semmi említésre méltó. Az üléspozíció kb. 200 km.ig kényelmesnek mondható, az oldal szelet nem szerette, és persze az eleje hírhedten könnyűnek bizonyult, ha megpakolt tanktáska volt rajta, az javított a helyzeten. Egyszer 1 évig állt, utána ki kellett tisztítani a karburátort, mert fulladt, illetve az össze elektromos csatlakozót meg kellett tisztítani, mert az őrületbe kergetett azzal, hogy a lassítás gondolatára is már megállt. 40000 km hűséges szolgálat után eladtam és nagyobb motorra cseréltem, de igénytelensége, megbízhatósága, könnyű kezelhetősége és olcsó javíthatósága, hatásos első tárcsaféke messze kiemelte a kora szocialista gépei közül.
Hibalista
- akkumulátor, teleszkóp szimmeringek, első fékbetét, gumik, olaj, szűrők, úszó szelep, gyertya, lánc, index relé,
Ide hordtam szervizbe
maszek szerelők, már nem emlékszem
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
