A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 125 1984 (123)

Etz 125 1984 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Könnyűvérű német kislány

Szöveges ítélet

Huuu, hol is kezdjem? 2005 tavaszán vettem a motort 85 ezerért. Akkori gazdáját ismertem, de mivel nem láttam soha motorozni nem is tudtam hogy van neki. Mikor kiderült, azonnal elkezdtem alkudozni vele, azt mondta, nem szívesen adná el, csak ha megígérem, hogy vigyázok rá. 1 hónapnyi rábeszélés után sikeres adásvételt ütöttünk nyélbe. Kívülről kicsit furcsán festett az előző tulaj nagy fradi drukker révén mindent zöldre és fehérre festett, amit csak ért. 1 liter kromofág, és még pár üveg aceton megoldotta a problémát. Ekkor az utolsó csavarig szét volt szedve, kivéve a blokkot, amiben ekkor 7500 km volt. Teljes festés, polírozás, csvarok cseréje, és pár új alkatrész és elkészült a remekmű. NAgyon szívesen dolgoztam rajta, nem bonyolult a szerelése, csak kis tapasztalat kell hozzá. Az idényt végigmotoroztam nagyobb probléma nélkül, jártunk több találkozón is. 2006-ban kapott egy másik hengert és hengerfejet, mivel a régit nem volt szívem felfuratni (10 ezer km és alig volt benn kopás, még most is biztos helyen pihen). Így már 150-es lett, nagyobb nyomatékkal. A hengerfejbe kicsit belevert a dugattyú, ezt több hengerfejtömítésssel eszközöltem. Bejáratás után van már viszont 3500 km-rel furatás után megszorult, mivel kicsit sokáíg húztam neki csutkán. :( Miután kihűlt baj nélkül működött. Nem hagytam ennyibe, lehúztam a hengert, de nem történt nagy baj, pár száz km után már meg se látni. A hengercsere sokat dobott a nyomatékon, 5-ösben szinte akárhol elmegy, két személynél is óriási különbség, viszont meglepő, hogy fogyasztása 4,2 literről 3,8 liter lett. Idén azaz 2007 telén kapott új csapágyokat, meg jó néhány dolgot még plusszba. Nem tudom mi értelme van, de FAG csapágyak kerültek bele. Nagyon jó kis motor, aki szereti a motorját, és nem csak hajtja, hanem valóban odafigyel rá, akkor neki örök. Nincs olyan ami elromolhasson rajta. Karburátor, blokk örök, gyujtással, elektronikával se volt soha gondom. Ha valami kérdésed lenne Etz-vel kapcsolatban írj nyugodtan a tothszi@gmail.com e-mail címre.Mióta ezeket írtam már történt rajt pár változás, amiket a képek mutatnak :D.

Hibalista

- Nagyon megbízható, aki mást mondd, az nagyon nem tartja karban. Ami engem zavar, az az első fék felső munkahenger folyatása. Ezt lehet javítani, pár száz forint hozzá a javító készlet, habár én most egy más motorrol származó fékmunkahenger után kajtatok.

Ide hordtam szervizbe

Csakis otthon a műhelyben édesapámmal és bátyámal.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.