KOKSZOL, nem kekszel
Szöveges ítélet
20 év nagymotoros kihagyás után 2 éve letettem az A jogsit + volt egy szar utánfutóm, amit a motorért cseréltem. Csak úgy heccből vettem (vagyis tettem), de azóta rendeteget túráztunk vele ketten (és néha harmadiknak jött az asszonyka is); nekem elég, amit ez a szocreál non plus ultra nyújt; elcsetteg, megbízható, nem a technikára és az úton tartásra kell figyelni, hanem élvezheted a tájat, a gurulást, hogy nem tudnak közben mobilon basztatni, hogy jól megfájdul a segged, mire elérsz oda, ahová indultál - MERT ODA MINDIG ELVISZ - és jutalomból ihasz pár sört (24 fér el hátul) és mivel még soha nem nyaltam motorral, most már 40 felé nem is akarok - nekem ennyi elég. Klub-tag lettem, mert a pár hasonló megszállottal eltöltött (sajnos) kevés idő több élvezetet nyújt, mint egy csopper (na de Ejrópába? - minek az a jenki hülyeség) vagy egy szpídgép (isten nyugtassa a hülyéit); vagy egy túragőzös (ami amúgy marha jó, de nekem nem kell...), vagy egy kaférészer - nem vagyok buzi...
Szóval minden frankó, bevált, így is marad.
Hibalista
- KMspirál, tükrök részegen, fesszab, indexrelé, hátsó és első féklámpa-jeladó, jobb hátsó teleszkóp (olaj olajra lépett belőle).
Ide hordtam szervizbe
Helyi palacsintasütő: mert még azt is jobban tud! Csak 1x vittem el; amit ért, kiszedett (vadi új gyertya); amit vittem, nem rakta bele (légszűrő); a fia 30 km-t hajtott bele aznap, a faszker meg leszívta a teli tank benzint.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Magad uram... sok-sok Simson-tapasztalat után 10-es helyett 13-as, 13-as helyett 17-es kulcs. Vagy még az sem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
