Hűséges túratárs
Szöveges ítélet
Jó tulajdonságai ,hogy kezdő motornak abszolut megfelel,nem túl vad de nem is olyan gyenge.Második motorom most is megvan és ezt használom.Nekem egyenlőre megfelel jól gyorsul sok hireszteléssel ellent mondva.Jók a fékei(de nem tárcsás)Azért is szeretem mert könnyen karbantartható meglehet szerelni ,alkatrészt is lehet szerezni és a legjobb ha valami használt de jó gyári alkatrésszel pótlunk valamit.Dombokon is jól megy.1ben 30, 2.ben60, 3.ban 92 megy 4 .ben még 100 nál nem mentem többet.Nem akarom hajtani annyira.80-90-95 ös utazóval sokáig használható.Hátsó gumim kerülete nagyobb20-30cm errel mint a gyári emiatt mehetek gyorsabban 4000-5500 körül pörög és az nem káros neki.85 nél 5100 at pörög.Rossz tulajdonsága annyi ,hogy 6 voltos emiatt minden apró kontakthibára érzékeny.A másik hibája pedig 60W os dinamója van ez elég kevés.Első lámpa 45W hátsó 5W.10W marad töltésre.És akkor még ott az indexelés(2x21W,féklámpa21W).Az enyém birja ha minden működik egyszerre.De pl városban lámpánál nem indexelek csak ha elindulok.Könnyen induló motor.
Hibalista
- Feszültségszabályozó égett be.Csiszolással és érintkező cserével jó lett.Hátsó láncvédő dob ami már rossz volt mikor megkaptam a motort illetve nem volt rajt láncvédő gumi sem.Hátsó lánckerék fogai nagyon kicsik voltak.3db új főtengely csapágyat kapott,2 szimmeringgel.Bal hátsó index ami még gyári volt a rezgés miatt letört.
Ide hordtam szervizbe
Magam vagyok a szerelő,nem adtam más kezébe soha.Sok olyan szerelő van aki még annyit se értene hozzá mint én,sőt speciális szerszámok hiányában rossz munkát végezne.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
