Füttyös madár
Szöveges ítélet
MInt ahogy a cím is mutatja, a hangja nem mindennapi. ez a blokk millióféleképpen képes zenélni. szerintem ez egy valódi gyógyszer amit más MZ nem tud. a PEregyes primerhajtása kevésbé ferde fogazásu mint az etz250-é igy már gyárilag is zajosabb(fütyül visít sípol) igy majd 60000km után már kifejezetten hangos. erre a hangra minden hozzá nem értő ember is felkapja a fejét. a tipus ismerői, vagy akik rendelkeztek ilyennel, nagyívű mosollyal fejezik ki tetszésüket. ez megnyugtató és jó érzés hazsnálat közben. kényelmes üléspozició, alacsony súlypont, a legjobb úttartású MZ ami valaha készült. ha a dobfék rendbe van akkor elegendő fékhatást tud. a 6Vos elektronikátmeg lehet csinálni nagyon jóra is, de mivel a /1-nek hatalmas generátorháza van igy érdemes belefaragni valami értelmes generátort. gyorsulása nagyon jó. baromi rugalmas, 5.be gyári áttétellel már 40től használható,( az etz-k 60nál is szenvednek) a TS széria volt a legsikeresebb MZ széria.
Hibalista
- amikor vettem szakadt volt a fordulatmérő spirál, szét volt barmolva a kipufogódob belseje, müszerek háttérvilágitása zárlatos volt
Ide hordtam szervizbe
csak én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 58000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
