A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz

ETZ 250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Foglalkozós örömlány

Szöveges ítélet

Az interneten olvastam a legendákat, kalandokat róla, ami megtetszett, találkoztam is már a tipussal kis koromban, így elhatároztam, hogy ha már szerelni és kalandozni szeretek és szeretem a régi egyszerű GÉPeket, így vettem egyet.
Hamar kiderült, hogy a megszerzett portéka finoman szólva is ,,foglalkozós" állapotnak örvend, hála az előző tulajoknak. Mire megszereztem az A2 es jogsit, túrázásra alkalmas lett a gép. Napi szinten használtam, imádtam. Több száz kilométerre levő szomszéd falukig tartó túrákra jártunk vele. Földutakon is akartam kalandozni, de a váz és a futómű nem bírta, nyeklett-hajlott-kopogott. Utassal, dobozokkal is elvitt mindenhova. Ritkán, de volt vele baj ugyan, de ott nem hagyott sehol, ha értettél hozza. Ja a hozzá értés és a szerelés az kötelező, anélkül nem nekedvaló a típus. Üléspozició kényelmes, utasnak kevésbé, vibráció van de nem olyan kis sunyi zsibbasztó mint az újabb egyhengereseken, hanem amolyan masszázsfunkció. Szép motor, mindenki megnézi a sok műanyag motor között, hangja egyedi, alapjáraton viccesen csattog a kipuffogó, menetközben kellemes a hangja. Csak 3000-től húz, 5500-ig kell is huzatni, ha az ember haladni akar. Utazó 100-110km/h, végsebesség 120-130. Jó érzés sportosan menni vele, kuplung nélkül váltani, stb.
Mindig mosolyt csal az arcomra amikor első rugásra indul (mindig a 3 szivató rugás után), becsattan egyesbe, majd a váltó visít egészen 3000-ig, ahol meglódul, 4000 től cincog a hajtórúd csapágy és már is ott az üveghangú 5500, ahol egy határozott csukló- és lábmozdulattal elváltom és elsuhanok a távolba, csak a 2T füstöt és illatot hagyva hátra.

Hibalista

- Teljes motorfelújítás melett döntöttem, mert a 3ast kidobálta, és utassal csak 70 el ment fel a Hargitára :D
- -új főtengely, kuplung, dugattyú, henger hónolás, csapágyak stb
- -feszültségszabályozó
- -hátsó kerékcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Jómagam és a fórumok

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Szőke Ferenc, MZ specialista

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 3800
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? 390 Adventure 2023
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.