Ezt a motort még közlekedési eszköznek szánták!
Szöveges ítélet
Az első komolyabb teljesítményű motorom volt, a 90-es évek elején. Éjjel-nappal, télen-nyáron mentem vele, és rengeteget bírt. Kétszer mentük vele 1 hétre külföldre, sátorral, csomaggal 2 személlyel, és zokszó nélkül ment mindenhol. Az ülése olyan 5 óra után egy horror, mindene fáj már onnantól az embernek... A legkomolyabb gond vele horvátországból hazafele történt, mikoris elszakadt a lánc, 10 km-re itthontól! :-) Ezután adtam el...
Hibalista
- Hááát... Régen volt, de kb. minden, ami kopik.. (típushibája a telo szimmering, a végén már nem is cserélgettem..., fékek, gumik, lánc, ilyenek) Egy biztos, a blokkhoz nem kellett nyúlnom, pedig mentem vele rendesen.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam csináltam rajta mindent, könnyen szerelhető, szinte rajta meg lehet tanulni a szerelés alapjait.. Régen a motorrevüben volt 1 cikksorozat, szinte mndent ki lehet olvasni belőle.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
