Ész nélkül ez is kivégez!
Szöveges ítélet
többször gyorsultunk a haverokkal azonos tipussal,az elsö lánckerék 19 fogas volt mindíg én nyertem. Egyébként tejesen gyári állapotban tartottam ,az előgyÚjtás majdnem a maximumon volt.4.-ben elérte a 120-at.viszont 5.-ben max 127-et ment sik úton szélcsendben ülő pozicióval.Előlre dőlve vagy hátszélben /lejtön a 140-et is elérte.Ha az elsö lengéscsillapítók eleresztették az olajat akkor hajlamos volt berázni,beimbojogtatni a motort 110-felett.Fürge "kis"moci jól lehet vele manőverezni,könnyü,nekem bejött.Ugyan ezt eladtam,azóta volt már egy másik is anyagi okból azt is eladtam ,de most is van egy gyári példányom ezt már nem adom el , hobbi célra használom.
Hibalista
- Az elektronikus gyujtás jeladójából kivezető kábel egyik szála szakadt el,a 3.seb fokozat ún.10-es kapcsolóvillája kopott el(kidobálta a harmadikat), berugókar töve elrepedt -később eltörött, a kupplung is lelazult egyszer kétszer .de utána sikerült úgy meghúzni,hogy nem volt vele gond
Ide hordtam szervizbe
mindent magam csináltam,egyszerű kis gép,aki kreatív meg tudja csinálni (a blokkot is egyszerű összerakni megfelelő célszerszámokkal)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
