első nagymocim
Szöveges ítélet
Első nagymocim,műszaki cikkre cseréltem,hazatoltam hibásan,megcsináltuk és rendszám nélkül használtam(leadták extulajék),mivel jogsim se volt nemkértem ki,mire kiakartam volna kérni szétlett bontva alkatrésznek mert egy rendszámos nem a legjobb állapotut vettem szinte ingyen ráadásul részletre(2X10e).
Kuplung lepörgöt,mert nem szakszerüen volt a felület megmunkálva és felrakva a kuplung,azonkivül komolyabb gond nemvolt vele csak sikerült az egyik blokk főtengelyét kihajtani a vadászmezőkre,talán tul kevés olajjal :)
Érdemes bele 1:33 kevberéket rakni olajbol és nem olaj+oldoszer,tehát minőségitt olajat érdemes venni bele.
Nemrossz gép de ha hajtotam,pörgettem falun belül zabált mint a fene,hosszútávon ha nemváltogattam nem pörgettem elment 4literrel,de arra meg tul gyenge,lassu,és drága fentartani.inkább simson vagy nagy japán vas.
igazából első nagymotornak kezdésnek ideális volt,és szerintem most is kezdő nagygépnek ideális!Nem véletlen sok iskola mia nakig ezzel oktatja az Ak. kat. -t!!!
Hibalista
- lepörgö kuplung
- letört főfékmunkahenger(esés)
- feszab kontakhibás lett
- hajtókar-fötengelyközti csapágyazás mindig apró darabokban megleste a hengerfejet :) (talán több olajjal kelett volna annó hajtani és nem a ktui keverékekkel)
Ide hordtam szervizbe
én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 9999 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
