A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 150 1984 (143)

Etz 150 1984 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életem kellemes epizódja

Szöveges ítélet

Életem első motorjaként vettem. Összeségében nagyon szerettem, örülök, hogy "megismertem". Persze, mint minden tizenéves szoci cuccnak, neki is voltak árnyoldalai.


Hátrányok:
Amiért eladtam, az az, hogy nekem nem volt való egy ez a járgány a szervízigánye miatt. Én minden apróságért szerelőhöz vittem, mert házilag se helyem, se időm, se indíttatásom nincs barkácsolni. A szerelő meg pénzt kér a munkáért, és 2006-ban pl szerintem 60-70e Ft-ot költöttem rá, holott ha mindezt én csinálom otthon, akkor 10-20-ból kijött volna.
Ami még zavart, hogy többet fogyasztott, mint amit vártam (4-4,5L/100km), holott elég óvatos duhaj vagyok, és az engem követő kék füst is bántotta környezettudatos énemet.
Zavart az olajfolyás is, ami ennél a típusnál állítólag normális, csak nekem folyton mocskos volt a cipőm meg a nadrágszáram, ami egy-egy tárgyalásra menet boszantó volt.
Rengeteget szívtem a dobozzal meg az azt tartó vázzal, de az az elődöm hibája volt, nem a motoré. Én arra újat barkácsoltam, és utána minden rendben volt.


Ereje a városba teljesen elegendő (elsősorban munkába jártam vele), 70-es utazótempó volt neki az ideális, de 90-ig még lehetett tartósan menni vele. Egyszer kipróbáltam a végét, 110 felett volt, de halálfélelem kísérte, többet 90 fölé soha nem mentem :) (óra szerint)
Szerettem, hogy könnyű, jól bírta a vacak bp.-i utakat, 3.-asban még húzott, és 70.-ig lehetett a 3.-ast használni kb.

Összességében jó kis motor volt (az enyém egy megkímélt példány volt, és én is vigyáztam rá), városba, kezdő motornak ideális, azonban főleg olyanoknak ajánlom, akik a karbantartást, szerelést maguk végzik. Nekik a motor fentartása is olcsó lesz.

Az árát jól tartotta, 90e-ért vettem, és 85-ért ment el.

Eredetileg nem akartam másikat, de asszem mégis veszek valami mást. Ami kb ugyanezt fogja tudni, csak tisztább, környezetbarátabb, megbízhatóbb lesz: Suzuki GN125. Ja és lesz önindító :)))

Hibalista

- Első fék
- Villa lengéscsillapító tömítése
- Forrasztgatni kellett valamit a nyáklapon (?)

Ide hordtam szervizbe

Kimerült az elem a kis noteszemben, ha kicseréltem, beírom őket, mert mindkettőt ajánlom :)))

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.