A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 250 1973 (243)

Ts 250 1973 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csirkejáték

Szöveges ítélet

Évek óta állt egy csirkeólban mikor rátaláltam. Három ujjnyi csirkeszar alól vakartuk ki a nem túl bizalomgerjesztő tulajjal. Akksi be, rugásra indult. Otthon szétkaptam (mosás, fertőtlenítés). A festésből nem sok maradt, kapott egy fekete fényezést ettől dögösebb lett és veteránosabb. Aztán ráköltöttem még vagy 100-at, mégis csak MZ maradt. De legalább megismerték, és én büszke voltam rá, hogy ez az ÉN GÉPEM. Masszívabb mint egy ETZ és az utat is jobban fekszi. Ráfér egy tárcsafék, tervben is volt (16-os kerékkel). Lehet, hogy nem csókoltam volna meg vele a BMW-t ( a gépnek semmi baja nem lett). Sportkormány, de csak azért hogy az utas ne fejeljen le minden sebváltáskor. Alapjárat nincs, ne is keresd (ETZ karbival állítólag van, japánnal biztos, haverom megcsinálta). A hűtés nem elég, télen vagy este nagyon húz, nyári dögmelegben alig. Az elektronika egy rakás sz.r. Amíg hat voltos volt nem is mertem világítást kapcsolni, ha a fékre léptél a féklámpa tuti elszívta a kakaót a gyertyától. Eredmény: utas leszáll, vezető leszáll, rugásra indul, mehetünk is. Csak kissé zavaró minden kereszteződésnél. Az indexek is emiatt kerültek le, meg amúgy is fölösleges. Aztán jött a 12 volt!!! Isteni! E nélkül egy szarkupac az egész. Jobban is ment tőle, a km spirálom el is szakadt mikor 140-nel aláztam a kocsikat. Persze az óra csal, az egyetlen használható műszer a fordszámmérő, de azt is levettem mert minek az. 5000 föllött észreveszed, hogy meghalt a gép. Aztán átmentem Kunmadarasra a gyorsulási versenyre. Kicsit elkapott a fíling, nem kellett volna csutkagázon jönni hazáig. Ekkor kezdett el csörögni. De ment. A határőrök kiröhögtek mikor közöltem, hogy a Magas-tátrába megyünk, aztán mikor jöttünk vissza már komolyabb pofával kérdezték, hogy hogy bírta. Hogy bírta? Hiba nélkül, csak a matrac lyukadt szóval kényelmetlen volt a sátorban bármit is csinálni. Aztán jött a japán fostalicska én barom meg eladtam. Az árát meg elittuk egy este alatt. A japán meg nem indul és csak lesem, hogy mit is kéne csinálni. A perest ilyen esetben csapágyakig szétkaptam egy délelőtt alatt, este már a találkozón hallgattam Blörót. Azt írtam nem hibásodott meg semmi. Hazudtam, minden meghibásodott, de mindent megcsináltam pedig nem vagyok egy műszaki zseni. Nem ez volt az első motorom, de ez volt az első igazi, amit én mentettem meg a roncsteleptől. Szerettelek Gizikém!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

otthon

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.