A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 125 1973 (123)

Ts 125 1973 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak megy,csak megy és csak megy...

Szöveges ítélet

Kellet egy olcsó és megbízható motor a lepukkant Hondám alkatrészei után rohangálni. Havertől vettem ezt.

Mivel szét volt hajtva egy motor generállal kezdtem ez után a városi közlekedés mellet, Budapestről jártam le vele Debrecenbe heti sűrűséggel. Soha nem maradtam az úton. Ha volt is gond, többnyire az elektromos rendszerrel, járó képes maradt.

Országúton nem volt gond a töltésével, de sok városi használat közben le tudott merülni. Ezt csak egy komplett dinamó csere oldotta meg. Aztán beégett a mechanikus megszakító is (de még működött). Ekkor cseréltem elektronikusra amivel azóta nincs gond.

Hátsó lámpatest nekem ETZ-re való után gyártott, ami egyrészt mindig elakad valamiben és ripityára törik azonnal, másrészt az izzók rendszeresen kihunytak érintkezési hiba miatt, de amikor működött akkor is olyan halvány volt a 6Volt miatt hogy világosban nem látszott. Ezt cseréltem erős fényű LED-es hátsó lámpára, azóta nincs gond.

Első lámpa szintén gyenge eredetileg, ezt halogénre cseréltem, így már ez is jó.

Egyszer elforgott a kuplung a bordás tengelyen, ez volt az egyetlen amikor nem saját lábán ért haza.

Ezen felül csak kopó alkatrészeket cseréltem benne, de annak ellenére hogy öreg motor ezeket sem kell sűrűn.
A motorhoz már 2 éve nem nyúltam. Műszaki vizsgára is csak lemostam.

Váz és futómű sok mindent kibír, jó a városi forgalomban lavírozáshoz, de nem túl stabil. Nagyobb sebességen, hirtelen irányváltáskor érzem hogy csavarodik a váz, főleg ha meg van pakolva a hátulja. Kanyarvadászatra még a Simson is jobb volt, ez nem túl stabil kanyarban sem és a lábtartó is leér amint nekiállok rendesen dönteni.

Mindent összevetve szerény képességei ellenére nagyon szerethető gép. Ideális munkába járásra, városi közlekedésre és nyugis egyszemélyes túrázásra. Nem csalódtam benne. Ritkán van vele probléma, városi használatra elég dinamikus is. Országúton fárasztó az üléspozíció, de bírja a csutka gázt hosszútávon is.

Széthajthatatlan, egyszerű, megbízható szerkezet.

Hibalista

- dinamó
- feszültség szabályzó
- hátsólámpa
- kuplung tengely
- berúgókar fogasív és racsni

Ide hordtam szervizbe

kizárólag én szerelem

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.