A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 150 1984 (143)

Etz 150 1984 (143) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az igazi útitárs

Szöveges ítélet

Az előző motorom egy Honda mtx volt. Rájöttem hogy nekem nem fekszik a krosszozgatás, endúrózás. Másra vágytam! Rájöttem hogy inkább a túramotorokhoz vonzódom és az éles kanyarok meghódítására. El is kezdtem gondolkodni hogy mit vásároljak, vagyis gondolkodtam volna ha a pénztárcám engedte volna de csak 100 ezer forintom volt az egészre. Itt be is zárult a kör, hát legyen Mz, méghozzá egy ETZ150. Egy ismerősömtől megvettem 85000 Ft-ért. Azt el kell mondani hogy már nagyon sok km-volt a járgányban azaz 75000km. Ez mondjuk egy kicsit sok egy ETZ-től de ez nem nagyon érdekelt, tudtam hogy aránylag jó állapotban van és örültem mint majom a farkának. Megfogadtam hogy ezt a motort nem fogom kicsinálni és vigyázok rá mint a szemem fényére. Eddig így is volt, a benzinhez és a blokkba kizárólag jó minőségi olajat raktam, tisztogattam, fényesítgettem ahogy az egy jó szoci tulajhoz illik. Aztán jöttek a meglepetések. Egyszer észrevettem hogy valami morajlik a blokkból, olyasmi hangja volt mint ha tányérokat dörzsölnének egymáshoz. Elmentem a legközelebbi ET Z-s haverhoz és közölte velem hogy ne törődjek vele, az MZ-k már csak ilyenek, csörögnek csattognak, de mennek! És addig nincs gond! Én naivan megbíztam benne mert ő már 5 éve Mz-zett. Na, szóval ezek után el mertem vele merészkedni a Bükkbe egy kis túrára (olyan 200km -esre). Hazafelé jövet a csörgés olyan szintűvé vált hogy már nem is hallottam a menetszelet hanem a rettenetes csörgést. Kibírta a hazafelé utat. Egyből vittem is a helyi szakihoz hogy kezdjen vele valamit és rögtön meg is állapította hogy főtengelycsapágyas. (Ez nem is csoda 80000 km után.) Hál´ istennek kijöttem 10000ft-ból úgy hogy egy gyári csapágyat rakott vissza. Ezután megint jött a felhőtlen motorozás, míg nem el akartam menni életem első motoros találkozójára. Naná hogy előtte 1 nappal törik el a váltórugó! Hát igen a szerelő azt mondta hogy minimum 5 nap én meg azt hogy mindenképpen megyek a találkozóra és el is mentem a rossz váltóval. Szerencsésen megjártam oda-vissza. Aztán jöhetett a megérdemelt szerviz amiatt a 200forintos xar miatt.
A teljesítményéről még csak annyit hogy a 125-ös cbr-eket meg lehet vele kergetni. A vége szólóban és 2 személlyel is 105km/h.

Összességében azt kell elmondanom hogy egy jobb telefon áráért igazi útitársat kaptam. Soha nem hagyott cserben és nekem ez a lényeg. Szerintem az esztétikája is megállja a mai világban is a helyét ha szépen lemossuk. Én bátran állíthatom hogy csajozni is lehet vele. Nekem bejött!:D Még legalább addig nálam marad míg át nem fordul az óra, egyszer azért mert nincs másra pénzem másodszor pedig nagyon a szívemhez nőtt!

Hibalista

- főtengely csapágy, váltórugó, gázmarkolat

Ide hordtam szervizbe

Császár Sándor, Mezőkövesd Jókai utca.....

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.