A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az Én(hüséges) Zsuzsikám

Szöveges ítélet

50-es Mobra(á)-val kezdtem( Mó.-n simsonnak felel meg)imádtam de nem volt elég,valahogy vágytam nagyobb után,soros 4 henger az igen,de keret??????szoba se jöhetett, mi maradt? a komcsi ipar választéka:ural,izs,jawa,mz ez utobbi lett.SOHA nem bántam meg ´99 nov. vásároltam akkor még elég drágán mentek az ETZ-k Erdélyben, olyan 600-800 DM(német márka).Nekem sikerült megvásárolni egy közepes állapotú vidéki használatban lévő példányt 400(DM)ki sem tudtam probálni:sem aksi,sem gyújtógyertya sem semmi ,szóval káóóóó,volt a vas,de sebaj mondtam mi majd lassan,visszalehejük az életett belé.Nem is kellett sok,aksi,új gyertya,aztán meg egy kis nafta,láss csodát egy fél pedál(berugó kar )s meg szólallt az egykori keletnémet csoda !!!!!!és ez igy is maradt 2000 júniusig.Jövet haza egy motoros találkozoról nagyon oda rántottunk a motoroknak (9db. ETZ-vel indultunk találkozóra )Én és még az egyik cimbora úgy döntöttünk kiprobájuk hól a vége a vasnak 135-140km. között ingadozott a tű.Szóval nagyon ment s ezt mi is élveztük és tartottuk is nagyon sokáig(iramot) kb.35-40 km.kersztül.Senki nem engedett a 21-ből.ennek meg is lett az eredménye,másnap nem indul pöcre??????mi van ????autó szerelő szomszédom kérdi,miközben probálom berugni, 4 ütemü?nem sanyibácsi,2 ütemű,mondom én,Ő kérdezi? s akkor a kémény(kipufogó)vége miért fehér????na tehát igy meg volt huzatva(kergetve),nehezen beindult,de nem az volt mind egy napal előtte,a hangja más lett,nehezen indult,alapjárat nem volt....stb.Szóval K.O.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!full motoros szezon,össze dőlt egy világ bennem,ennyi volt???ennyit bir a német vas???teketoriázásra(idő vesztegetésre) nem volt idö,a blokkot(motor, meghajtó) le,szét huzni,mi a baj ?????? szinte minden!!!!!fötengejen a csapágyak(totálkár),3 fokozat(váltó villa)totál kár,az olajban benzin,szimeringek mintha müanyagból lettek volna,irány kereskedelem,csere,összerakás, proba.........gyujtás,pedál ,indul !!!!!!!!!!!De nem volt minden ok.Megérezte a hajtókar a nagy tempót(fémesen kopogót)ez igy marad,mondtam jövö héten találkozó szét nem szedem még1szer.Le is jártam igy a szezont, ment is, baj nem volt csak "zörgött".2000 öszén le pincébe,szét szed, lista: kezdödik::::gyürü,dugatyú,hajtókar,teljes kitett.+csapágyak+fötengelycsere(használt,de német,nem utángyártott szar)centiroztattam,gyári megengedett toleranciát értük el (0,15század)ha jol emlékszem ,szoval nagyon jó szaki kezébe került,s nagyon jól sikerült,szinkron fogaskerekek kicserélve,váltóvillák kicserélve,összes csapágy.Ez után,jött az esztétika(darabokra szétszedtem)minden ujra fényezve(piros fekete),összes aluminium alkatrész pl.felnik(ki füzve),deklik,fék,kuplungkar,karburátor,tükör minöségüre felpolirozva. Ja meg a benzintank sapkája is.Lélegzet állitó volt csak ugy darabokban már!!!!!!!2001 tavasza ,össze rakva már.Sajnos,de akkor nem volt digi.foto gép de van egy pár foto aztán meg probálom fel tölteni.Olyan volt hogy "zsopahuba" nem ismerték volna meg.A vége kb.átszámolva forintba olyan 60.000ft. ált meg.Össze jártam vele egész Erdélyt,a keletikárpátoktól a nyugatikárpátokig mindent+rengeteg motoros találkozó.2006 nov.használtam SOHA de SOHA nem hagyott úton sehol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 90-110km.-es tempónál le megy a térképröl is csak megy s csak megy.....ha meg kapja a megfelelő karbantartást.Sokan voltunk sokféle motorral,de soha nem szégyenkeztem vele,és menni is ment ha kezdtem kergetni.Ma is ha meg hallom,egy ETZ-hangját a hideg kiráz,egyedi hangja van az egész világon!!!!!!!!!!

Hibalista

- a fék kapcsolon kivül semmi....de az hetente (elsö is meg a hátsó is)

Ide hordtam szervizbe

elejétöl a végéig én javitotam (szerelö könyvem nem volt hozá) de hozá állásom annál több!!!!!!!!

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

nagy 0-la voltam mikor meg vásároltam,de hamar+gyorsan tanultam!!!!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.