A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 125 1973 (123)

Ts 125 1973 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az elpusztíthatlan

Szöveges ítélet

A motor előző gazdája egy lány volt ,ő ment vele kb. 5000km-t ,az első tulaja egy idős bácsi volt ,aki nem hajtotta a motort. A csaj meg azért nem húzta neki ,mert nem tudott motorozni :). Az elsö tulajnál csak melóba járós motor volt. Szóval én lettem a harmadik gazdája a teljesen gyári ,egy kicsit ellustult motornak. Amikor vettem ,nem volt töltése. Ezt orvosoltam a szénkefe vezetékének javításával ,majd a szénkefe cseréjével. Miután meghoztam ,alaposan átnéztem a motort ,megdöbbenésemre minden teljesen gyári volt.A gumik is ,amiket azonnal ki is cseréltem. Az első hoszabb úton minden komolyabb baja kijött ,amit még az út szélén orvosoltam. A fékeik jól fognak ,a világítás és az index a mechanikus feszültségszabályzó átállítása után nagyon jó lett.A motorerőt egy kicsit keveselltem ,ezért kapott egy egyhengeres Pannónia karbit ,ami a gyári állíthatatlan ás alapjárat nélküli karbi után kész felüdülés volt. Nem mellesleg sokkal erősebb lett tőla motor ,ugyan akkora fogyasztással mint a gyári karbival. Ehhez hozzájárult az is ,hogy egy hétig tartott ,mire beállítottam a karbit. A blokk már külső szimeringes ,erősített csapágyazású. A motor nagyon kényelmes ,leszámítva magasabb fordulton némi vibrációt. Az utazója gyári karbival 80-85 ,a Pannónia karbival 90-95 lett. A végsebessége mindkét karbivel 110km/h. Ehhez valószinüleg hozzájárult a gondos beállítás is. A fékek jól fognak ,bár gondolkozom egy Ts 250/1 első dobfékjének a beszerelésén. Ami nagyon nem tetszik benne ,az az ,hogy a km óra spirálja a hátsó lánckeréktől kapja a hajtást. Zavaró tényező még ,hogy a központi kitámasztón az olajcsere lehetlen ,mert a leeresztő csavar pont a sztender fölött van. Nem a legjobb konstrukció még a bovdenes hátsó fék ,de ha figyel rá az ember ,akkor nincs vele semmi gond.
A motor nagyon előnyös tulajdonsága még az egyszerüsége. Az út szélén ,némi szerszámmal felfegyverkezve bármit meg lehet rajta javítani.Az eludugult karbit ,beégett szénkefét ,defektes kereket nem gond megjavíani az út szélén ,ha van szerszám kéznél.Minimális mennyiségü javítóeszközzel bárhol meg lehet javítani ,ami a mai motorokkal szemben igen nagy előny.
Ha gondos egy Mz gazdája ,akkor soha nem lesz gond a motorral.

Hibalista

- Megszakító ,szénkefe ,elsőteló szimering.

Ide hordtam szervizbe

Jómagam szervizeltem/szervizelem

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1978
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.