A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 251 1988 (243)

Etz 251 1988 (243) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Második...

Szöveges ítélet

...Motorom. 1995-ben miután eladtam a TS 125-öst ezzel mentem haza. Egy fiatal sráctól vettem 35.000 Ft.-ért. Nagyon jó vételnek tűnt. Már ott megbeszéltük, hogy valószinűleg kuplungozni kell majd, mert néha felpörgött egy erősebb gyorsitásnál, de még sokáig el megy igy. Szakadó esőben óra szerint 145-öt mentem vele hazafelé. Valami lehet benne, mert 25 perc alatt hazaértem. A TS után nagyon ment. Hiába no, 23 izgága német ló repitette. A kuplung hazáig birta, ez kb. 50 km volt. Mindegy, levittem a szerelőhöz. Ehhez már nem mertem hozzányúlni. A kuplunggal soha többet nem volt bajom.
Amennyire lehetett vigyáztam rá. Ez csak ideig-óráig ment. Ez a fogyasztáson is meglátszott. Általában 4-6 litert kért 100-on. A 17 literes tank 350 km-re is elég volt egy normálisabb túratempóban 2 személlyel, hátizsákkal.
Nagyon szerettem a kanyargós utakat, Isteni volt vele ott menni. Jobban gyorsult a kisebb hátsó kerék miatt, mint a 250-es ETZ. Ez dinamikusabb volt, az meg kényelmesebb. A fékek nagyon brutálisak voltak. Főleg az első, amivel nagyon könnyű volt a csúzsáshatáron fékezni. Hiába, ezt teszi a Brembo rokonság.
Ezzel a mocival is sokat mentem. Jártam Vele többször is az osztrákoknál, ahol FM bukókat vettem hozzá. Voltunk az Őrségben, Szlovéniában kerülgettük az aknatölcséreket, az Alföldön sátoroztunk,...Vittem a nagybátyám 170 kilóját, de még igy is tartható volt a 90-100-as utazó tempó.
Még mindig királyok voltunk, akinek szépen leáldozott a csillaga.
A visszatérő hibák a következők voltak:
Az egyik az volt, hogy ha esett az eső, akkor a tank pontosan a gyertyára vezette a vizet. Ilyenkor meg kellett állni (megállt magátol is), és kitörölni a gyertyapipát, aztán tűz tovább.
A másik bosszantóbb volt. A sok pörgetésnek az lett a következménye, hogy átszakadt a főtengely szimmering és az olaj kifolyt a tömités mellett. Ezt általában a hátúl ülő lábára kente fel. De csak addig, amig ki nem fogyott belőle. Utána mehettem vele a szerelőhöz. Ezt évente egyszer eljátszottuk. De sosem tanultam belőle. Utána ugyanúgy mentem vele.
A harmadik pedig a gyenge első teló szimmeringek. Valószinű, hogy nem szerették az intenziv fékezéseimt.
Ja! Az első féklámpa kapcsoló csak fél évet birt. Ez csak 100 Ft-os alkatrész volt.
Nálam volt 6 évig. Az utolsó években már nem is mentem vele, mert nem volt rá időm. Ha volt egy kicsi, akkor elővettem letakaritottam, szilikonozás, vaxolás, majd vissza a helyére. Vettem rá új gumit hátra, új zselés akksit, üléshuzatot. Nézegettem, tisztogattam, óvtam. Majd egyszer meghirdettem 55.000 Ft.-ért. Hamar el is vitték. Mintha a szivem tépték volna ki. Azóta is bánom. Életem legrosszabb döntése volt. A mai napig hiányzik az utánozhatalan „fütyülése”.
Az árábol vettem egy kétütemű Warbit (szintén Népitélt szereplő).
Az álmom egy Yamaha FJR 1300A. Addig beérem egy 50-es Keeway F-Act-al (Focus). Na Ő a HARMADIK...

Hibalista

- Kuplung, főtengelyszimmeringek többször is, első teleszkopban a szimmeringek,féklámpakapcsoló, akksi

Ide hordtam szervizbe

SIMON MESTERhez (csupa nagy betűvel) Tobrukba. Gyors, pontos, igazi értő kezei vannak!
Nincs 10-esnél nagyobb osztályzat?

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.