A legszarabb szériában gyártott(vagy hozzámkerülő) etz!
Szöveges ítélet
Ne vegyetek ilyeet!!! Az elektronika és a gyujtá a legszarabb. Uton utfélen lerobbantam, pedig kábelezve volt... Nah mindegy, egyszerűen szar!
Hibalista
- Hol is kezdjem... Rendszeresen karbi tisztítás, állítás.. Mindig szar volt, se én se senki nem bírta belőni... gyujtás, az mindig elment, (+kalapács, kondi csere) töltés elment, beruugókar ruugó(CSAK EGY HATÁROZOTT RÚGÁSSAL SZABAD MEGRÚGNI, MERT HA VISSZARÚG EGYSZER MÁR EL IS TÖRT A RÚGÓ! (EGY RAKAT FOS!!!)) hátsó gumi, fékbetétek, féklámpa(mindig zárlatos lett) akksi(az új akksit se töltött normálisan) gyertyát csak uugy zabálta, (valszínű a szar gyujtása miatt) indexek, az izzókat is folyton megette:P. Valami mindig zárlatos volt. Az olaj folyt belőle, ha kicseréltem a szimeringet akko egyböl máshonnan folyt, de nem állt el, sosem volt olajmentes a lépcsőház:P. hátsó lánckerék, plusz a km/h mérő "menet"szarságot is szétrágta. Sorolhatnám még...
- Rémálom volt, NE VEGYETEK ILYET!!! A 125s 1989-es kis Etz, nah azzal sosem volt baj, de ez, ponnt az ellentetje...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
