A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 125 1984 (123)

Etz 125 1984 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A hűséges társ

Szöveges ítélet

Na hol is kezdjem.. Tehát: Első nyári keresetemből vettem a gépet, korrekt áron 78 000 Ftért. Át lett nézetve, költöttem rá összesen 8 ezer forintot, amiből 5 ezer alapból a karburátor volt.. Jogosítvány hiányába csak környéken próbálgattam, és tanultam vele motorozni.. Ahogy jogsi meglett, elég sok találkozót, túrát megjártam vele.. Kapott 2 oldaldobozt, + egy hátsót. Ezekután szeritnem nem kell részletezni, hogy egyedül, 1 hétre sátorral simán el tudok vele menni, hisz az utazótáska biztonságosan elfér még az utas helyén. Főként utas nélkül, csomagokkal túráztam. Végsebessége sík úton 110 volt. Utazóba simán bírta probléma nélkül a 80-90et. Az emelkedő és a szél tényleg tudja befolyásolni, de 70 körül mindent megmászik.. Könnyű motor, jól lehet dönteni. Megbízhatóságáról annyit, hogy két hónap intenzívebb használat alatt 3500km-en egyetlen egyszer állt meg, mert a rosszul behelyezett biztosíték kirázkódott. De úgy gondolom ez nem a motor hibája. De a jogsi nélkül megtett kilómétereken se volt gond. Akárhova elmernék vele indulni. Aki azt mondja, hogy az etz nem megbízható, és szar, annak csak annyit, hogy ott nem a motorral, hanem a gazdájával van a baj.. 1szer kell rendbetenni, és karbantartani, onnantól meghálálja a motor. Kezdő, tanuló motornak kiváló. Néha kevés az a 11 lóerő, de pénztárcakímélő. Városon kívül nekem megáll 3,5L-be. Városba én stílusommal megeszi 4et. Inkább sportos vezetés mellett. kis reklám a szerető, vagy jövendőbeli Mz tulajdonosoknak!: www.mzclubhungary.com

Hibalista

- Mióta nálam volt, a karburátort kellett rajta cserélni, mert az előző tulaj beletörte levegőcsavart.. Telószimeringek cseréje, első fék folyatott, de tömítéscserével orvosolva lett. Filléres hibák..

Ide hordtam szervizbe

Itthon csináltuk

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.