A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 250 1981 (243)

Etz 250 1981 (243) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A Büszke Piroska

Szöveges ítélet

Sokfélét olvastam itt, de úgy érzem a pozitív tábor erősítésre szorul 
Akartam egy nagymotort. Ő lett a kiválasztott. Jogsi után ráültem és élveztem a féktelen tempót, amit tudott. Ezt szó szerint kell érts, mert az első dobfék csak minimális lassulást produkált, de hát úgy is kikerülésre vagyok szakosodva. Egy szezont nyomtam le, mire kiderült, hogy valami nincs rendjén. Nagy nehézkesen kivittem a barátom műhelyébe és megnéztük miért indul nehezen és miért nincs alapjárat. Nos a karburátor egyik csavarja kiesett így a karbit a gumi tartotta helyén . . már amennyire. Na itt jobban szétnéztünk, mert az alapjárat csak nem akart helyreállni. Kiderült, hogy főtengelycsapágyam az utolsókat rúgta. Belém is. Akkor ugye nem kell mondanom blokk ki. Ekkor kiderült, hogy a motortartó bak el van törve. Jó, akkor cseréljük ki . . . de le kellene festeni is itt ott. Jó, de akkor a vázat is . . . jó, de akkor már mindent csináljunk meg rajta. A szocimotorosok és az mzklub ról minden infójával estünk neki, hisz van egy alkatrésznek való is (ugye az előrelátólagosság)

A karbantartás teljes hiányának következményei:
Az első villákba gyakorlatilag víz volt. 2ben . . másik 2ben semmi. Rugók k.o. 290Ft a megerősített.
Időnként olajcsere, de akkor már szimering is . . . párszázas ajánlat.

A hátsó villát a vázhoz rögzítő, de mozgást engedő tengely berohadt. 1 hétig nyomták présgépen és csavarlazítózták. (ha erősen ütöd vagy nyomod, akkor a váz törik el).
Megoldás: néha meg kell neki mutatni a zsírosbödönt.

Tank belsejében 1cm vastag rozsda. Ez egy hétig ment egy forgató berendezésben a homokfújónál 1kg facsavarral, mert az viszi le a legtöbbet.
Megoldás: ugye mindig tele tankkal rakjátok el?

A főtengelyt felújításkor elbaltázták így a bütykös tengely meg kellett maszekolni, de mire rájöttünk . . .

A blokkban és egyéb helyeken is találkoztunk a hozzá nem értés okozta sérülésekkel kopásokkal. Nagyjából most már könyv és videó szerint van összerakva az egész.
Kapott új gumit így már esőben is le tudom dönteni. Igaz egyszer sikerült szárazon, de az én hülyeségem volt. (Ez a tükrön is láltszik)

Megszakadt néhány menet, de mi az én kezem nyomatékkulcs? Ezzel együtt a karbi és a szívócsonkra is „kiszopósodott”, azt is napokban perselyezik be.

Bejártam vele az országot és néhány útszéli gyújtás állításon kívül . . . ja és igen, amikor a kuplung . . . az asszem 2x . . . na de, ha jól van összerakva, akkor megy és már „csak” állagot kell tartani! Igen kell, mert különben tönkre megy ez is.
Nagyokat mentem vele és mire a sportmocisok elhaltan hevertek az én idegbecsípődésemen még javított is.
Rosszat is írjak? Rázni ráz, de ez már szerintem védjegye 

Nem fogom eladni. Mivel fertőzve vannak a keresztfiaim is, így valószínűleg lesz mindig gazdája. Egyenlőre fékcsere van, de utána munkába és motoros találkozóra szigorúan azzal fogok járni. Ahogy eddig is.

A Honda pedig túra, vidéki és külföldi célokra.

Az országot már bejártam vele és most is elindulnék vele a határon belül bárhová.

Hibalista

- fék - a nagy gyengesége . . mármint a magyar utángyártottnak. nincs belőle jól működő, így másik motorét kapja meg a napokban.
- kuplung - biztos szívás . . mármint, ha egyszer megbontod. csak olyanra bíznám, aki tényleg profi.
- hátsófék - fogyóezköz
- a biztosítéktáblát lecseréltük, javaslom mindenkinek tűsre. lehet venni külön egyessével fogalatot. 4 et összekötöttük és kész.
- gyujtás - remélem most jó lesz, de volt vele macera
- mivel csavarra szedtük a gépet (szó szerint) így mindent kicseréltünk újra, ha volt lehetőség. amit nem kaptunk gyárit azzal egytől egyig volt / van baj.

Ide hordtam szervizbe

Barátommal szedtük szét és raktuk össze. A fényezés az ő műve teljesen.
Homokfújós embernek nem tudom a nevét
Szakál - polírozás
Bambi - MZ Kupa bajnok és a vele beszélt 20 perc ha lett volna, akkor nem lenne hibalistám

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.