A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Etz 125 1984 (123)

Etz 125 1984 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2év történet egy kis etz-vel

Szöveges ítélet

Sziasztok!
először szót ejtenék a motor megvételéről. Egész nyáron dolgoztam mint a szorgalmas kis gyerek a cukorkaboltban. Néztem Hondákat, Yamahákat de ezeknek az áruk sajnos megütöték az én szintemet. Végül elkezdtem nézegetni az mz-ket is de sok motornak az ára magas volt az állapotához képest. Végül egyik ismerősöm beajánlotta a rozsdás kis mz-jét 30000forintos áron. A motor végül elhoztam üzembetartóival mivel sok munka volt rajta és már 2006-ban lejárt rajta a műszaki vizsga. Biztosítás szintén levolt járva rajta. Amikor hazafele jöttem elég bizonytalan volt a motor. Az első teleszkópban nem volt olaj és elég nagyokat koppant egy bukkanónál például. Nagy volt a hó is viszont meglepően jól tapadtak a hóban az enduro (K41-es Heidenau) gumik. Első fék nem működött rajta. A hátsó fék csak a legvégén akart fogni. A hátsó teleszkópokban is érezhető volt az olaj hiánya. A motorblokkjában viszont volt erő 1éves állás után is. Azért hazafelejövet megvolt az a filling, hogy mz. Közel fél éves felújítás után átment elsőre a műszaki vizsgán. Ezután elmentem átíratni a saját nevemre a motort ez kb. 40000FT volt a műszakival együtt. Ezután sokat mentem vele Budapestre, Reptérre, Tápióság és különböző túrákra. Idő közben a főtengely szimering is megadta magát. Ekkor láttam, hogy a kuplunglánc és fogak is cserések benne. Ezeket kicseréltem utána kb. 2500km gond nélkül tetem meg vele. Elérkezett 2008. ősze hengerfejes lett a gép. Mind kiderült dugómérete: 56.4 ami olyan 170ccm körül lehet így nemcsoda hogy ment. A probléma egy hengertőcsavar amin szétment a menet. Ezt csak Németből tudtunk rendelni ennek darabja 450FT ami nem sok. Hengerfej tömítés ára pedig 60FT. Összeségében olcsó motor lehetne HA nem egy öreg motorrol beszélnénk és sajnos ezeknek a karban tartása aki komolyan is veszi már nem olyan olcsó. Így 2év után már bőven vehettem volna egy Hondát vagy Yamahát az árán, de van egy olyan tulajdonsága ami a többinek nincs. Ez pedig a filling. Megálsz vele a bolt elött és megnézik mind a fiatalok mind az öregek. Sajnos hullofélben vannak a kis ETZ-k...

Hibalista

- Blokktömb, 2db felni és alvázon kivül szinte minden cserélve lett rajta...

Ide hordtam szervizbe

msn: rizibizibazdmeg[kukac]hotmail[pont]com

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4560
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.