A Pusztitó
Szöveges ítélet
Ez volt az álmom. Szétnéztem itthon, aztán a hazájában olasz földön is. Itthon kissé túl van dimenzionálva a tipus, főleg az árát tekintve és talán azért is mert kevés az infó róla, nincs szervizháttér, márkakereskedés is csak mint a mesében. Szóval olaszban van választék, az árak is barátságosabbak. Sikerült is találni néhány igazán szép darabot, végül is egy nagyon kevés km-t futott (bár valószinűleg pályázásra használt)darabot választottam. Eddig nem csalódtam, bár van néhány apróság, ami egy japán gépekhez szokott embernek furcsa. A motor tényleg brutális, nyers és durva. Minden tekintetben. Hirtelen gázreakciók, nem várt kitörések, minden csak nem finom...erős, alul majdnem úgy húz mint egy V2, középen robban, felül meg már nincs is mert azt veszed észre leforgott. Egyébként kicsi és kényelmetlen, viszont úgy fordul mint eddig nálam még semmi. Szokni kell, de ha ez megvan akkor kezded azt érezni nem kell más motor többé. Nagyon jó a szélvédelme, ezen meglepődtem. Eddigi tapasztalatom alapján a rendszeres szervizeket minél sűrűbben el kell végezni: 4E km alatt megette a bele való iridiumos gyertyákat (elkezdett kihagyni alapjáraton, csere után minden oké), olajból is igényli a gyári 10W60 Agip motosportot, 10W40 kommersz olajak felejtősek. Fékbetétet-gumit eszi, de ez valószinűleg az én hibám :) Negativumok: Apró vibrációk itt-ott előfordulnak, a blokk hangja kissé zajos (Hondások elájulnak), a gyári kipufogó nekem szolid hangú, illetve volt néhány váratlan motorleállásom általában forró nyári napokon jellemzően egy lámpához gurulás közben és mindig alapjáraton (erre még nem jöttünk rá miért van, de úgy tűnik mások is küzdenek ilyen problémákkal, neten sok szaki irja a Magnetti gyújtás gyengeségének rovására ezt). Fékbetét-szűrő-gyertya beszerzés nem gond, azonban minden más gázos(olasz ismerősők és Ebay nem árt). Egyenlőre még nem kellett egyéb, de már előre félek kicsit, féktárcsa árától majdnem dobtam egy hátast. Most jött meg hozzá olaszból az új Arrows Thunder kipufogó. Úristen, nem gondoltam hogy ilyen jó lesz! Ha eddig brutális volt akkor most egy fenevad lett, úgy forogja le tiltásig a fordulatot, hogy szinte a mutató nem birja lekövetni...a hangja pedig állandó vigyort csal a képemre a sisak alatt.
Hibalista
- Az egyik index, kontakthiba. Más semmi.
Ide hordtam szervizbe
Gyfmotor
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | Z750 | Következő motorja? | Brutale 1090 RR |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
