A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mv Agusta

F4 Brutale 910 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Pusztitó

Szöveges ítélet

Ez volt az álmom. Szétnéztem itthon, aztán a hazájában olasz földön is. Itthon kissé túl van dimenzionálva a tipus, főleg az árát tekintve és talán azért is mert kevés az infó róla, nincs szervizháttér, márkakereskedés is csak mint a mesében. Szóval olaszban van választék, az árak is barátságosabbak. Sikerült is találni néhány igazán szép darabot, végül is egy nagyon kevés km-t futott (bár valószinűleg pályázásra használt)darabot választottam. Eddig nem csalódtam, bár van néhány apróság, ami egy japán gépekhez szokott embernek furcsa. A motor tényleg brutális, nyers és durva. Minden tekintetben. Hirtelen gázreakciók, nem várt kitörések, minden csak nem finom...erős, alul majdnem úgy húz mint egy V2, középen robban, felül meg már nincs is mert azt veszed észre leforgott. Egyébként kicsi és kényelmetlen, viszont úgy fordul mint eddig nálam még semmi. Szokni kell, de ha ez megvan akkor kezded azt érezni nem kell más motor többé. Nagyon jó a szélvédelme, ezen meglepődtem. Eddigi tapasztalatom alapján a rendszeres szervizeket minél sűrűbben el kell végezni: 4E km alatt megette a bele való iridiumos gyertyákat (elkezdett kihagyni alapjáraton, csere után minden oké), olajból is igényli a gyári 10W60 Agip motosportot, 10W40 kommersz olajak felejtősek. Fékbetétet-gumit eszi, de ez valószinűleg az én hibám :) Negativumok: Apró vibrációk itt-ott előfordulnak, a blokk hangja kissé zajos (Hondások elájulnak), a gyári kipufogó nekem szolid hangú, illetve volt néhány váratlan motorleállásom általában forró nyári napokon jellemzően egy lámpához gurulás közben és mindig alapjáraton (erre még nem jöttünk rá miért van, de úgy tűnik mások is küzdenek ilyen problémákkal, neten sok szaki irja a Magnetti gyújtás gyengeségének rovására ezt). Fékbetét-szűrő-gyertya beszerzés nem gond, azonban minden más gázos(olasz ismerősők és Ebay nem árt). Egyenlőre még nem kellett egyéb, de már előre félek kicsit, féktárcsa árától majdnem dobtam egy hátast. Most jött meg hozzá olaszból az új Arrows Thunder kipufogó. Úristen, nem gondoltam hogy ilyen jó lesz! Ha eddig brutális volt akkor most egy fenevad lett, úgy forogja le tiltásig a fordulatot, hogy szinte a mutató nem birja lekövetni...a hangja pedig állandó vigyort csal a képemre a sisak alatt.

Hibalista

- Az egyik index, kontakthiba. Más semmi.

Ide hordtam szervizbe

Gyfmotor

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Z750 Következő motorja? Brutale 1090 RR
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mv Agusta

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.