Olcsó, és jó
Szöveges ítélet
A páromnak(nő23) vásároltuk 2010 tavaszán, munkába járni.
3km re lévő munkahelyére járt dolgozni, ahova azért járt motorral mert "rossz" környék egy fiatal lánynak sétálgatni.
Ezen tanult meg motorozni, kétszer elborította, de apró karcokkal megúszta.
Semmit nem kellett még rákölteni, megvettem, elvittem szervizbe,de semmit nem találtak rajta. Legközelebb 6000-nél kell vinni(hamarosan)
Egyszer túl töltöttem olajjal, és ha oldal sztendejre állítottuk akkor csepegett az olaj, erre később figyeltem.
Előfordult, hogy megkívántam a motorozást, és hosszabb távokra is elmotorozgattam vele (50-100km), olyankor a derekamat szétverte. Hogy ez robogó specifikus, vagy csak ennek kemény a futóműve azt nem tudom.
Nagyvárosban, lámpától lámpáig szlalomozni a kocsik között piszok jó. Sokkal jobban lehet haladni, mint autóval, sokkal jobban lehet parkolni, és valahogy felpörgeti az embert.
Kisvárosban Aból Bbe járkálni nagyon jó, nem kell a kocsit indítgatni.
Városon kívül csont sebességen zajos, talán a menet szél miatt.
Kemény földúton piszokul rázz.
Fék nagyon jó, harap, gyorsulás megfelelő, nagyon jól irányítható.
Üzemanyagszint jelző pontatlan, én inkább minden vasárnap elvittem tankolni, hogy legyen tele, ne a páromnak kelljen tankolni.
Sokan írják, hogy sokat eszik, nekik azt ajánlom ne vegyenek turbós audit :) Maradjanak csak a robogók mellet. 1000-1200Ftnál sose tankoltam többet bele, nem is igazán mértem a fogyasztást. Azért még ott nem tartok, hogy egy robogó fogyasztását méregessem...
Előny még a hatalmas lámpák, elölről hátulról nagyon jól látható, a széles gumik miatt nagyobb motornak nézik, és nagyobb tiszteletet adnak neki, mint más rogósabbnak kinéző tárgyaknak.
Berúgókarra panaszkodtak páran: Én általában berúgom, ritkán használom az önindítót(Simson-on szocializálódtam), de semmi baja nincs, rúgásra indul. A párom, csak önindítózik.
Jövőre elszeretném adni, mert a párom most már megy a motorozás, és egy Aprilia Mojito Custom 50 veszek neki, az olyan kis vagány csajos.
Magamnak pedig valami túra endurót, vagy sport túra gépet szeretnék:
Bmw F 650 GS dakarral szemezgetek.
Hibalista
- Semmi. Aksit cseréltem, mert az előző gazda nem tartotta karban télen. -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 3500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | APRILIA Mojito Custom 50 \ BMW F650 GS |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
