Megbízható kétkerék
Szöveges ítélet
0km-el vettem a gépet 2008-ban, 239.900-ért ajándék dobozzal együtt.
Sosem hajtottam szét, 3 év intenzív használat után adtam el, nagyobbra váltás miatt. Ekkor 15000km volt benne, ennyit mentem vele, mialatt sosem hagyott ott sehol. Sokan szídják a hátsó (dob)féket, valóban nem valami jó, de utánaállítással masználható. Viszonylag sokat evett 50-enes létére, 3.5L körül, pedig nem téptem neki soha. Szerettem a gépet, nagyon megbízható volt, apró dolgokon kívűl nem kellett javítani semmit. Ami tönkrement a duda, a kilóméteróra spirál. A benzinszintmérő elég vacak, nem is írom h tönkrement, mert a szervízben mondták h az gyárilag vacak. Így tudtam hogy 140-150km kerekezés után tankolni kell, ennyi. Teljesítményben nem TOP, de megbízhatóságban az, nekem nagyon bevált, 3 évig jártam vele munkába, ha az idő engedte. Gyakorlatilag az első motorom volt, így lehet szubjektív a vélemény, de a tények magukért beszélnek, nekem bevált, megbízható gép. Aki száguldozni akar, vegyen valami sportot... a City-vel a világból ki lehet menni, ha odafigyel az ember az olajra. Végsebessége óra szerint 80, gyakorlatilag 65km/h. Városi cikázáshoz tökéletes. Burkolat csavarokat sem árt néha meghúzni, ne zörögjön. Gyárilag riasztó volt hozzá, hasznos ajándék.
Hibalista
- Duda, - Benzinszint mérő, - KM óra spirál.
Ide hordtam szervizbe
Babo Motors
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Burgman AN250 1998 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
