Tízéves Bivaly
Szöveges ítélet
2012. május elején 31500 kilométerrel vettem ezt a tízéves Malaguti Ciak 150-et, hobbira és esetleg munkábajárásra.
A munkábajárós rész stimmel, az ülés kényelmes, a lábtartó rész is jól pakolható. Az ülés alatt nekem még egy kis nyitott sisak sem fér el, de 24x0,5 liter sör simán. Így, a bukósisakot a hátsó dobozban tartom. Városi és elővárosi forgalomban jól tartja a sebességet.
Könnyen indul, nem fullad le, viszont újabban állóhelyzetből nagyon nehezen gyorsul és egy darabig csak erőlködik. 10-15kmh felett viszont, meglódul és onnantól végig jól húz. Ez meleg motornál kicsit enyhül, de akkor is zavaró. A sebességmérője felfelé csal, ezért nem tudok végsebességet mondani, de lakott területen kívül erőlködés nélkül követi az autókat. Egy héttel a vásárlás után cserélni kellett az akkumulátort és a berúgó körmöt. Valami gond lehet a váltóval vagy a szíjjal, mert álló kerék mellett valami ütemesen csattog-kattog. Az előző tulaj nem sokat foglalkozott vele, mert olajcserénél kb. 2dl folyt ki; én utána 1-1,5 litert töltöttem bele (10W40).
Fogyasztást még nem néztem, de valahol 3l/100km alatt lehet. Kb. 350 kilométert mentem vele, ezalatt egyszer nem indult el (régi akkut kellett cserélni), egyszer pedig menet közben kifogyott az üzemanyag.
140.000 forintért nagyjából ilyen hibalistára számítottam egy tízéves géptől. A kisebb hibákat saját magam javítgatom, ami igazi sikerélményt ad. Fedett helyen áll, de egy drágább robogót már féltenék ott tartani.
Hibalista
- Akkumulátor (Bosch, 10.000Ft) - Berúgó köröm (bontott, 2000Ft)
Ide hordtam szervizbe
Eddig magam szereltem és meg voltam elégedve :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 31500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
