Megbízható olasz dög, hatalmas csomagtérrel
Szöveges ítélet
Eleve úgy vettem, hogy fel akarom újítani, ahogy az előző összes motoromat is. Csak így érzem azt, hogy nyugodtan elindulhatok vele bármikor bármilyen messzire. Egy eléggé lelakott motor vettem, amiről az ellenőrzéskor kiderült, hogy futár motor is volt, a legrosszabb verzió. Ilyet csak az vegyen, aki szeret felújítani. Mondjuk legalább működött, a saját lábán jött haza. A kapu előtt döglött meg végleg, 80km-t mentem vele hazáig. Itthon kiderült, hogy el voltak tömődve az olajjáratok és elkopott a főtengely csapja és a csapágyazás is. Ezek után jött a szokásos teljes felújítás motorikusan és elektromosan is, plusz az új gumik, hűtőrendszer, világítás, fékek, szóval minden. 160 ezer forintért vettem és a végén 600 ezernél állt meg. Megérte. Ennyi pénzért ilyen állapotú 400-as Madisont nem kapni, 850 ezertől indulnak a hasonló állapotúak, ha van egyáltalán, most már egyre kevesebb. A legtöbbje lelakott olasz import, hasonlóan rossz állapotban, de sokkal drágábban és leinformálhatatlan múlttal. Ez legalább benne volt a hazai rendszerben és utána nézhettem. Sokat nyertem vele, egyrészt megismertem minden porcikáját, és pénzt is spóroltam.
Hibalista
- Teljes motorgenerált és elektromos felújítást kapott. Azóta ment 6000 kilométert hiba nélkül. Nagyon jó vele motorozni. Az ülést esetleg érdemes átalakíttatni mindenkinek a saját igényeihez, én is így tettem. A fotón még a régi ülés van.
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem eddig.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | ETZ 150, 250, Simson 70ccm | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
