A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Malaguti » Ciak 50 Master 2007 (125)

Ciak 50 Master 2007 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Még mindig friss szerelem

Szöveges ítélet

Első robogóként újonnan vettem. Fontos volt, hogy
- nagy kereskű legyen (ilyet több márka is kínál),
- jól nézzen ki (e téren a legjobb).
1.
Az első 200 km-en (fojtással) szörnyű volt. Fulldoklott, nyögött. Miután a fojtást kivették belőle (ez a márkák közül itt volt a leggyorsabb - 200 km -, a piaggionál 1000, az aprilianál 300 km után veszik ki), megtáltosodott. Minimális gázon eléri és tartja a 60km/h-t, ennél tovább nem húzattam, mégiscsak bejáratós.
Futóműve stabil, kanyarban igényli a döntést. LEgnagyobb hátránya a pakolóhely hiánya. Az ülés alatt ugyan elfér némi cucc, a frontidomba viszont még egy mobiltelefont sem lehet berakni, mivel itt van az akksi és a benzintank töltőnyilása (utóbbi jó ötlet: a tank a padlódeszka alatt van, ez jót tesz a súlypontnek). Előny viszont, hogy a csomagtartó rudakra közvetlenül rá lehet szerelni egy dobozt (kell is, ha nem hátizsákba akarunk pakolni).
Másik kritikus pontja a világítás: gömbízzó van benne, leginkább dísznek (remélem, hogy ha én nem is látok vele, engem legalább látnak). Ezzel tenni kell valamit (megpróbálok majd foglalatot cserélni halogénhez).
Nekem fontos, mert kényelmes, hogy a szervíz a kereskedő mellett van a Budaörsi úton.
A márkakereskedő lányok és a szervízes fiúk jófejek, segítőkészek, eddig minden OK volt (remélem, így is marad).

2.
Túl vagyunk az első 1500 km-en. Az előzőekben említett fojtás kivétele után egész nyáron hibátlanul mászkáltunk – 2,5 l-es fogyasztással. Aztán szeptember elején megérkezett az első hideg és esős nap. Reggel még nem volt gond, de délután elindulásnál kezdődött újra a fuldoklás. Gázra leállt. Kereszteződésekben ez különösen jópofa dolog volt, csoda, hogy túléltem, és a következő napot is. Szerencsére esedékes volt a 10 000 km-es szerviz, szóltam, hogy gond van. Állítottak az autómata szívatón, ettől hidegen tovább volt magas a fordulatszám, de legalább ment. Egy hétig. Akkor elfogyott az alapjárat, pörgött, mint a bolondóra, fékkel kellett álló helyzetben tartani. Másnap nem indult. Telefon szervizbe, beszállítás, délután vihettem: állítólag szétesett a szívató, gariban javították. Elinduláskor minden csodálatos volt, próbakör után újra nem volt rendes alapjárat. Vissza a szervizbe, állítottak a levegőn, azóta újra megy. Az alapjárat ugyan kicsit sokáig magas, és a fogyasztása újra 3,6l/1000 km, de ez a reggeli-esti hűvösnek is betudható.
Vezetni továbbra is nagyszerű. Indul, gyorsul, kanyarodik, stabil. Az autók között kiválóan elfér, és a rákerült dobozzal már pakolható is.

Hibalista

- Autómata szívató, garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Belfini, Budapest XII., Budaörsi út

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Malaguti

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.