A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Malaguti

Madison K 400 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kanyarvadász

Szöveges ítélet

Szatyorban vettem 160ezer forintért, eltömődött olajjáratokkal és kopott főtengellyel. Az előző szerelő szarvas hibákat vétett, borzasztó volt látni a kontár munkát... így jó kis nyári projektnek indult és nem bántam meg. Teljes felújítást kapott általam, motorblokk, elektronika, felfüggesztés, fékek, gumik, meg minden. Már a frissített vastagabb vezérműlánccal raktam össze. A Nikasil bevonatú henger miatt nem eszi az olajat, mint a hasonló évjáratú Burgmanok. Nagyon fürge, komolyan ki lő ha kell és könnyű vele kanyarodni. Konkrétan imádja a kanyarokat. Van itthon egy Suzuki Burgman 400-as robogónk is, azzal össze tudom hasonlítani. Alacsony súlypontja és a Burginál kicsit rövidebb tengelytáv miatt sokkal könnyebb vele forgolódni. A hegyi szerpentineket nagyon szereti. Magasabb az ülése, ezért 180cm-es magasság mellet sokkal kényelmesebb, mint a japán. Az ülés alatt két teljes értékű bukósisak is elfér, a gyári kofferban is sok hely van. Nagyon kényelmes vele utazni. Van elég lábhely, elég magas, a szélvédelme kiváló, nyáron talán sok is kissé a meleg miatt. A gyári 19-es görgők helyett 16.5 grammos görgőket raktam bele és egy Sárga kontraszt rugót. Így a végsebességet hamar eléri , de az indulása még drámaibb. Lineárisan gyorsul 0-ról 120-ig, nagyon dinamikus, de a 140-et kicsit később éri el. A tartós utazó sebessége 80 és 100 között van, ott érzi jól magát, de ha kell egy gyors előzés, a 120-at hamar meglépi. Könnyű szerelni, mert nem kell sok burkolatot eltávolítani a váltóhoz például egyből hozzá lehet férni. Egyetlen hátrányát találtam eddig a Burgihoz képest, ami a világítás. A dizájnos lámpa jól néz ki, de este nagyon gyenge. Összességében azt mondhatom, hogy nem kellett volna abba hagyni a gyártását. A blokk már átesett egy fejlesztésen, ami jót tett neki, kiforrott lett. Könnyebb szerelni, mint az akkori vetélytárs Suzuki Burgmanokat és sokkal könnyebb vele kanyarodni. Kényelmes, dinamikus és fordulékony.

Hibalista

- Csak kopó alkatrészek, féktárcsa, betétek, gumik.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? ETZ 150 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Malaguti

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.