A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Malaguti » F12 Phantom 1997 (50)

F12 Phantom 1997 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Amiben tényleg lakik egy "phantom".

Szöveges ítélet

Meguntam a reggeli dugózást, de nagyon. Meg elegem lett, hogy a parkolás fizetős - már ha van hely. Ráadásul haza kellett hozni egy kölcsön robogót, meg egyszer valamikor megcsináltam az "A"-t is, van is motor a családban. Ez megadta a lökést: kellett valami amivel a reggeli dugó és a budapesti szívás megúszható.
Néztem mindenféle "mákás" (értsd. nem kóreai rémség) motort végül ő lett. A fantom. Itthon szétbontottuk, mert azért mégis csak 6 éves. Gyakorlatilag azon kívül, hogy poros, semmi baja nem volt. Valószínűleg a km óra nem eredeti lehetetett, mert ennyi km biztos nincs benne vagy nagyon vigyáztak rá vagy nagyon minőségi a motor.
Lefutottuk a kötelező köröket: variátor, kuplung, görgők, rozsdátlanítás (végül rozsdafoltot sem találtunk, de attól még lebontottunk minden elemet). Na meg akkor már egy 70-es henger és hozzá egy karburátor, hadd szóljon.
Azóta imádok reggel pöfögni vele. 70 körüli utazótempó, ergonómikus kidolgozás, projectoros lámpa, dupla tárcsafék, digitális műszerfal... egyszóval olyan, mint amilyennek az ember egy kiváló kismotort elképzel! Jól kanyarodik, jól megy és szerintem szép. Mindezért kér egy kevés olajat, 3 liter benzint 100 km-en és egy évi kötelezőt, 3500 Forintért.
De valahol egy "Phantom" még mindig lakik benne, mert nagyobb bukkanókon annak ellenére zörög, hogy már mindent meghúztam :)

2008.10. Most, hogy már fél éve megvan és rendszeresen használom ismét gyűlt pár tapasztalat. Egyrészt nagyon hiányzik valami kis rekesz a műszerfal alatt amibe apróságokat be lehet dobálni (papírok, üdítő, stb). Barátom 10 évvel idősebb F10-én van ilyen, nem tudom, ezt miért kellett visszafejleszteni.
Sajnos a gyári kipufogóban a katalizátor megadta magát és szó szerint darabokra tört (a kipufogón belül). A darabok szépen eltömítették a kipufogót így kábé 0 gyorsulás mellett 40 kmó volt a max. sebesség. A kipufogó csere ugye nem nagy ügy, de mire megtaláltuk a hibát... (ugye elég nehéz reprodukálni, hogy épp miként rendeződnek a darabok a dobban).
Amúgy most mégjobb lett a motor. Mostmár simán 80-an az utazósebessége. Továbbra is szeretem.

Hibalista

- Letámasztó (leüthették az alját, mert csúnyán görbe volt), indítómotor, kuplung (ez ugye normális), görgők (meg ez is), katalizátor széttört

Ide hordtam szervizbe

jómagam és öcsém :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Malaguti

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.