A legdurvább 400-as nagyrobogó
Szöveges ítélet
Nagyon tetszett a külseje és a 400-as blokk 32 lóerős ígérete, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire ugrós, erős dög ez a robogó. Ahhoz képest, hogy négy ütemű nagyon megy. Még soha nem kellett a blokkot szétszedni. Évente olaj és szűrő csere, 2-3 évente karbantartás, fékek és szelephézagok ellenőrzése, stb. A mai napig jó a kompresszió és csendesen dohog a blokk. A kipufogónak nagyon jó hangja van. A komputer kiír minden adatot, amit csak lehet. Nagyon megszerettem és a fél országot bejártam vele. Sajnos már nem gyártják, de alkatrész van hozzá, mert sok alkatrésze tejesen megegyezik a Burgman 400-as modellel. Utángyártott alkatrész is van bőven, bontott pedig mint a tenger. Leginkább hobbi motornak használom nyaranta, ritkán megyek vele dolgozni. Mivel nagyon ugrik, észnél kell lenni motorozás közben, kanyarban és döntéskor ha gyorsítunk, óvatosan a gázzal.
Hibalista
- A fékpofákat, féktárcsát, kuplungot, varioszíjat és olaj nyomás jelzőt kellett cserélni, meg a gumikat. Ha sokat gyorsulgatunk, akkor a hátsó gumi jóval hamarabb elkopik, mint az első.
- A műanyag első indexek merev műanyagból vannak, könnyen letörnek boruláskor.
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizelem.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | ETZ 150 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
