A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Malaguti » Fifty 1989 (50)

Fifty 1989 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

50-esek réme

Szöveges ítélet

Teljesen véletlen sikerült ezt a motort megvennem, egy Aprilia rs50-et akartam, de azt mondták, ez jobb. Elsőre nem akartam elhinni, mert hát a kinézete alapján inkább robogós, de amikor mentem vele egy kis próbakört, egyből meg változott a véleményem. Ez egy 4 sebességes, gyári power szelepes (kb6000-es fordulaton nyit)50ccm-es motor. Kategóriájában (50ccm) eddig még nem találtam ellenfélre, elég jól gyorsul, 1-esben 10 km/h-val való gurulgatásnál lepadlózva simán erőből egykerékre áll, a 125-ös robogókkal lazán együtt megyek, a végsebessége olyan 100 körül van, attól függően ki ül rajta (én 78 kilóm alatt már sikerült vele 100 fölé mennem). Külön olajzásos, víz hűtéses, és eléggé feszes, már már pattogó a "futómű", ami hegyekben, ha jó az út elég jó egy slim gumival, kocsikat lazán szoktam vele előzgetni a Bükkben, ami azért egy 50-es géptől szép teljesítmény. Egy hátránya viszont azért van, ha menni is akarsz vele, nem csak 40-el gurulgatni, akkor 6000rmp alá ejteni a fordulatot egyenlő a halállal, ha ez alá esik úgy megy kis túlzással, mint egy babetta, de ha elpörgeted kb.10500rmp-ig, és nem ejted le, akkor szinte a legnagyobb partokon is felmegy 80km/h fölött.Össefoglalva én nagyon meg vagyok vele elégedve, csak jó dolgokat tudok róla mondani (+pl:nagyon pontos váltó), eddig szerelni sem kellett, csak ráülök, és megyek vele, még sohase hagyott cserben, pedig volt, 120-150km-ert is ment megállás nélkül a hegyekben végig pörgetve, meg se kottyan neki, csak a fogyasztásán lehet egy kicsit érezni. Aki egy fürge 50-est akar, és nem riad vissza, hogy váltani is kell, nem csak húzni a gázt, csak ezt tudom ajánlani.

Hibalista

- Úgy igazán semmi sem romlott el eddig rajta, első gumi , index, tükör, és légszűrő csere volt eddig rajta.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 12463
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Malaguti

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.